AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 En gang fortalte en kvinne jeg jobbet med at hun ble mobbet på skolen og at folk kalte henne stygg. Så sa jeg at det var rart siden du er jo ikke stygg Var dette seksuell trakassering ? Anonymkode: 6fa23...573 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Skjerp deg!!! Anonymkode: 21318...221 4
Sphere Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gang fortalte en kvinne jeg jobbet med at hun ble mobbet på skolen og at folk kalte henne stygg. Så sa jeg at det var rart siden du er jo ikke stygg Var dette seksuell trakassering ? Anonymkode: 6fa23...573 Nei, du var bare en komplett idiot, som foreldrene dine ville ha skammet seg over, dersom de visste.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Nei, du var bare en komplett idiot, som foreldrene dine ville ha skammet seg over, dersom de visste. Med tanke på at jeg er 6 år eldre enn henne og gikk på skole i en annen by. Så kan jeg ikke se hvordan jeg skulle vite. Anonymkode: 6fa23...573
Sphere Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på at jeg er 6 år eldre enn henne og gikk på skole i en annen by. Så kan jeg ikke se hvordan jeg skulle vite. Anonymkode: 6fa23...573 Jeeeez... jeg så feil. Beklager. Av en eller annen grunn gikk jeg glipp av "ikke" . Skylder på manglende kaffe. Nei, dette er ikke seksuell trakassering!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 Det er godt mulig at feminister vil kategorisere dette som trakassering. Prøv å ta litt mer hensyn i fremtiden. Anonymkode: b2365...217
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #7 Skrevet 21. oktober 2017 Nei, dette er selvsagt ikke trakassering. Hvorfor skulle det være det? En kollega åpnet seg opp om noe som var vanskelig og du støttet henne. Anonymkode: d5b54...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #8 Skrevet 21. oktober 2017 Nei dette er ikke seksuell trakassering. Men sannsynligheten er stor for at du har utført seksuell trakassering uten å være klar over det. Det som kalles "locker room talk" blandt annet som er fenomen 97% gutter deltar i, der man snakker om kvinnene som sexobjekter for menns nytte, og å gi en kamerat en highfive fordi han boobgrabba en fremmed jente på skumparty. Anonymkode: ce420...27c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #9 Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei dette er ikke seksuell trakassering. Men sannsynligheten er stor for at du har utført seksuell trakassering uten å være klar over det. Det som kalles "locker room talk" blandt annet som er fenomen 97% gutter deltar i, der man snakker om kvinnene som sexobjekter for menns nytte, og å gi en kamerat en highfive fordi han boobgrabba en fremmed jente på skumparty. Anonymkode: ce420...27c Og dett er selvsagt noe kvinner aldri gjør... Anonymkode: b06bf...5d3 1
Gjest Newroz Skrevet 21. oktober 2017 #10 Skrevet 21. oktober 2017 Hvis du lente deg over henne, befølte hennes bryster mens du hvisket henne i øret: "det var rart siden du er ikke stygg". Så ja.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #11 Skrevet 22. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og dett er selvsagt noe kvinner aldri gjør... Anonymkode: b06bf...5d3 Nei, man hører ikke kvinner si "haha dere vet han Einar, han sovna i helga, men jeg bare satt meg oppå han å knulla jeg as han våkna ikke så da slapp jeg å kose og prate etterpå også! så digg!" eller "Hei Trine, jeg vedder på at du ikke får tatt Kenneth på ballene i storefri, gjør det a! Da får du masse kvinnepoeng! Nei drit i om han ikke liker deg, bare riv opp buksa hans og ta han på ballene! " Anonymkode: ce420...27c 2
Gjest Walkingdead Skrevet 22. oktober 2017 #12 Skrevet 22. oktober 2017 eeeeen antifeminist kom marsjeeeeerendeeeee..la lala lalalallal al a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #13 Skrevet 22. oktober 2017 9 timer siden, Newroz skrev: Hvis du lente deg over henne, befølte hennes bryster mens du hvisket henne i øret: "det var rart siden du er ikke stygg". Så ja. Nei jeg gjorde ikke det Anonymkode: 6fa23...573
herzeleid Skrevet 22. oktober 2017 #14 Skrevet 22. oktober 2017 Få vettuge mennesker vil betegne det som seksuell trakassering og du har selvfølgelig ingen ting å skamme deg over. Med det sagt er seksuell trakassering såpass vagt at hva som helst kan være det så lenge mottakeren føler at det er det. Det brukes gjerne synonymt med "uønsket seksuell oppmerksomhet" der middagsinvitasjoner osv. gjerne inkluderes. Moralen er nok noe i retning av at en må se til at det en gjør er greit, og om motparten likevel føler seg trakassert får det være dennes problem.
Gjest Newroz Skrevet 22. oktober 2017 #15 Skrevet 22. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg gjorde ikke det Anonymkode: 6fa23...573 Gratulerer, du har ikke trakassert noen seksuelt. Medaljen din kan hentes hos likestilling og diskrimineringsombudet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå