Oms Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Hei Som foreldre til tre barn har vi lest en del historier gjennom årene. Hjemme hos oss prøver vi å lese for barna hver dag fordi det gjør at de blir glad i bøker og historier. Vi ser også at det setter igang fantasien deres og stimulerer språkutviklingen. Bøker er supre, men noen ganger trenger vi noen korte og engasjerende historier å fortelle til barna. Historie som er tilgjengelig når vi trenger dem. Ofte forteller vi historier ut i fra vår egen fantasi, og det setter barna stor pris på. Vi bruker elementer fra egen hverdag, men flettet inn fantasi elementer. Barna blir trukket inn som figurer i historien, og det er noe de elsker. Men, vi ser at det kan være en utfordring å finne på nye historier kveld etter kveld. Jeg har derfor tenkt å lage et nettsted hvor foreldre kan laste ned små spennende historier. Er det en god idé?
Oms Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2017 Det var et kjap svar :-) Har du lyst til å forklare hvorfor du tenker at det ikke er en god idé? Har du barn selv?
Oms Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg har satt opp et nettsted for å sjekke interessen. Nettstedet heter http://www.superhelten.no Legg til navnet i skjemaet der, så kan du få teste en av historiene (Sett et 1 tall bak fornavnet, så vet jeg at du kan tenke deg å teste).
Anbefalte innlegg