AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Noen som har bestilt nor fra benifit din egen nettside til Norge , sender de til Norge ? hvordan blir det Evt med frakt toll osv Anonymkode: 51787...447
Motebamsen Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Det blir fort fryktelig dyrt med tanke på frakt og toll/moms og gebyr til fraktselskapet. Så bruk tollkalkularoren og regn ut om det lønner seg. Jeg handler ikke utenlands hvis tingene finnes i Norge for totalt sett så er det som ofte ikke så mye å vinne, hvis ikke prisene i Norge er helt hensides. Noen produkter er jo 4 ganger så dyre i Norge, og da lønner det seg helt klart. Det som også er hvis jeg handler utenlands er at jeg ofte kjøper mer enn jeg egentlig trenger fordi jeg vet at alle gebyrene og avgiftene kommer i tillegg og at det derfor lønner seg å kjøpe mer om gangen. Men det er jo kanskje bare meg Om du kan handle og få totalen under 350 og fortsatt komme billigere unna så go for it For da er det ikke noe annet en frakten som gjør produktene dyrere.
Slik Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Har du sett på douglas.no? De har en del benefit der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå