Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

🙈🙈🙈

Jeg blir sprø😅

Jeg er bare 9 dpo, men har vært kvalm noen dager, sykt mye strekk og stikking i underlivet, og i morges når jeg nøs fikk jeg forferdelig vondt på høyresiden! I går kveld og etter frokost blødde jeg masse når jeg pusset tenner (gjør aldri det) og jeg har kjent på noe bekkenløsningsaktig i rumpa og nedover bak låret ved løping (har aldri dette ellers, og jeg løper hver dag). 

Så enten har jeg verdens teiteste pms-symptomer, eller så er jeg gravid😊 Vi har ett barn fra før. 

Noen andre som har kjent så mye så tidlig? Eller noe av det😥

Anonymkode: 89c3a...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test da vel :) Mange som kan slå ut allerede 9 dpo. 

Anonymkode: 0c749...737

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en test da vel :) Mange som kan slå ut allerede 9 dpo. 

Anonymkode: 0c749...737

Tok en i dag og den var hvit😜

Skrevet

Ja ja, jeg hadde masse symptomer hver eneste mnd! Hadde derimot ingen symptomer den mnd jeg faktisk testet positivt...utenom utelatt mens da, derfor jeg testet.

Anonymkode: 1374f...11a

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ja, jeg hadde masse symptomer hver eneste mnd! Hadde derimot ingen symptomer den mnd jeg faktisk testet positivt...utenom utelatt mens da, derfor jeg testet.

Hehe, ja, jeg er veldig forberedt på at det er pms-en som lurer meg☺ men dette med tannpussen var nytt for meg😅

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her... Fikk ikke symptomer før etter IKM den gangen jeg var gravid. 

Anonymkode: 6c320...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...