Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut for en uke siden at jeg er gravid, ikke planlagt. Tok en cb digital på mandag som viste 1-2. Tok en ny en idag som også viste 1-2.. på vanlige tester så har streken blitt sterkere.. noen som har opplevd det før og har det gått bra?

Anonymkode: 6bbdf...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg det ut på gravid/spedbarn forumet så får du sikkert mer svar :) Jeg har ikke erfaring, men har lest en del på nett at en ikke alltid kan stole på ukene på disse testene. Kansje du har hatt sen EL og har teste med akkuratt for kort mellomrom mellom testene?

Skrevet

Det kan nok skje ja. De er ikke helt vanntette de uketestene. 1-2 betyr jo 3-4 uker på vei. Om du er feks 4+3 så vil det fortsatt være mulig å få 1-2, da man produserer hcg ulikt. Jeg fikk ikke 3+ før jeg var i uke 7☺

Skrevet
5 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Det kan nok skje ja. De er ikke helt vanntette de uketestene. 1-2 betyr jo 3-4 uker på vei. Om du er feks 4+3 så vil det fortsatt være mulig å få 1-2, da man produserer hcg ulikt. Jeg fikk ikke 3+ før jeg var i uke 7☺

Tok en til digital i går, den viste fremdeles 1-2. Føler meg gravid og vanlige tester er ikke blitt svakere. Kanskje det er sen produksjon av hcg. Tror jeg er 5+1 idag, men kan godt henne unnfangelsen skjedde noen dager etter vi hadde sex

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tok en til digital i går, den viste fremdeles 1-2. Føler meg gravid og vanlige tester er ikke blitt svakere. Kanskje det er sen produksjon av hcg. Tror jeg er 5+1 idag, men kan godt henne unnfangelsen skjedde noen dager etter vi hadde sex

Ja, dere kan jo ha hatt sex en dag, og du hatt eggløsning 3-4 dager etterpå😊 hvis du leser på engelske forum vil du se at maaange opplever at feilmarginene slår ut sånn som det har gjort hos deg. Mine graviditetstester ble heller ikke sterkere på et visst punkt, bare like liksom. Men der var ingen tvil om at jeg var gravid😊

Skrevet
På 22.10.2017 den 14.38, Pearl2.0 skrev:

Ja, dere kan jo ha hatt sex en dag, og du hatt eggløsning 3-4 dager etterpå😊 hvis du leser på engelske forum vil du se at maaange opplever at feilmarginene slår ut sånn som det har gjort hos deg. Mine graviditetstester ble heller ikke sterkere på et visst punkt, bare like liksom. Men der var ingen tvil om at jeg var gravid😊

Var på ultralyd idag, og kunne ikke se antydning til graviditet. Så enten er det en MA eller så er jeg mye kortere på vei. Tror selv det er MA for det tar mer enn 5 dager fra befruktning til positiv test. Så får bare håpe at jeg begynner å blø snart

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på ultralyd idag, og kunne ikke se antydning til graviditet. Så enten er det en MA eller så er jeg mye kortere på vei. Tror selv det er MA for det tar mer enn 5 dager fra befruktning til positiv test. Så får bare håpe at jeg begynner å blø snart

Det kan være svært vanskelig til umulig å se graviditet på ultralyd før uke 6.

Det er en bedre måte, ta hcg prøver og sjekk stigning hos lege. Ultralyd kan ikke si noe klokt nå. 

Anonymkode: 52629...9d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...