AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Hei, Vi fikk vannskade på hele første etasje og det har vært førstehjelp,rørlegger og takstmann hos oss . Det blei snakk om om jeg ønsker kontakt oppgjør i stede og da lurer jeg på vil de utbetale hele beløpet med mva eller vil jeg få uten mva ? takk påforhånd Anonymkode: c9d78...f94
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei, Vi fikk vannskade på hele første etasje og det har vært førstehjelp,rørlegger og takstmann hos oss . Det blei snakk om om jeg ønsker kontakt oppgjør i stede og da lurer jeg på vil de utbetale hele beløpet med mva eller vil jeg få uten mva ? takk påforhånd Anonymkode: c9d78...f94 mente kontantoppgjør** Anonymkode: c9d78...f94
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Hvis det er snakk om at dere får penger mot at dere selv gjør jobben, vil jeg på det sterkeste anbefale at dere lar profesjonelle gjøre jobben istedet. Hvis dere en dag skal selge, er det mye tryggere å henvise til at profesjonelle har gjort jobben. Hvis man skal gjøre alt selv, bør man ha god greie på hva man driver med. Anonymkode: 3554c...ae8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Enda en ny tråd? http://forum.kvinneguiden.no/topic/1142356-kontantoppgjør-ved-vannskade-hos-gjensidige/?tab=comments#comment-20542321 Du får en liten del av det det totalt koster å utbedre skadene. Totalt sett er det ingen andre enn forsikringsselskapet som vinner på denne løsningen. Anonymkode: c8d9c...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå