AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #21 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg blir svært blid, lykkelig og medgjørlig, om en mann knuller meg 3 ganger om dagen. Bare synd jeg ikke finner noen mann. Anonymkode: ce553...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #22 Del Skrevet 21. oktober 2017 Onani-Line (og NRK) burde kanskje ta en liten selvransakelse om Norsk Rikskringkasting er rett sted for henne. Fader for noe møl.. Anonymkode: 6fb1b...924 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #23 Del Skrevet 21. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell oss forskjellen, er du snill. Du som vet så mye. Anonymkode: e0305...8dc Hahahhaha det kan jeg lett si! Tre ganger ronkis på meg selv, kontra tre ganger knullings? Hahahah Yep. Kjenner knullingsen bedre for å si det sånn Anonymkode: 8217c...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #24 Del Skrevet 22. oktober 2017 På 21.10.2017 den 9.14, WubWub skrev: Høres vondt ut - en blir jo sår. Nei denne praksisen avstår jeg ifra, om det gjør meg ulykkelig så får det bare være. Men så er ikke du dame heller Anonymkode: 0d20a...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. oktober 2017 #25 Del Skrevet 22. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men så er ikke du dame heller Anonymkode: 0d20a...151 Nei dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. oktober 2017 #26 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har egentlig likt Line godt, men dette var.... jeg finner ikke engang ordet.... Syntes lisensen bør revurderes nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 22. oktober 2017 #27 Del Skrevet 22. oktober 2017 På 20.10.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev: ..og det gjør henne til et gladere og mer avslappet menneske. Hun smiler t.o.m mer! Kjære alle sure, sinte, stressede kvinnfolk: følg hennes eksempel og GJØR DET SAMME! Da vil verden bli en mye hyggeligere plass for oss alle https://www.dagbladet.no/kultur/nrk-line-onanerer-tre-ganger-om-dagen-i-en-uke---jeg-har-pa-alarm/68805899 Anonymkode: a538e...2d5 Det er vel en måte å få opp seertallene for nrk, for alle vet at sex selger. Tror det handler mer om det enn frigjøring for kvinner. Tvangsonanering kan ikke være bra. Det skal være frivillig som annen sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sonic Skrevet 22. oktober 2017 #28 Del Skrevet 22. oktober 2017 50 minutter siden, Sirah skrev: Jeg har egentlig likt Line godt, men dette var.... jeg finner ikke engang ordet.... Syntes lisensen bør revurderes nå. Helt enig! Allitd likt Line, men dette var too much Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. oktober 2017 #29 Del Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, Sonic skrev: Helt enig! Allitd likt Line, men dette var too much Ja likte spesielt når hun reiste. Den syntes jeg var ganske morsom. Men dette... Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 24. oktober 2017 #30 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hvorfor stiller ''alle seg'' så negativ til onanering? Nå har jeg alltid vært veldig åpen om dette, men har vansker på å forså at folk synes det er så drøyt? Hvorfor snakkes det ikke mer om onanering? Hvorfor er det så tabu? Alle gjør jo det. Og alle burde ta ansvar for egen onanering. Det er sundt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #31 Del Skrevet 24. oktober 2017 Norsk runkekringkasting? Er det dette jeg betaler NRK-lisens for? For å fø elendige journalister/programledere som har sluppet opp for ideer og må utlevere hvor ofte de knikker musa si? Anonymkode: f800c...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #32 Del Skrevet 24. oktober 2017 16 minutter siden, Maju Mjau skrev: Hvorfor stiller ''alle seg'' så negativ til onanering? Nå har jeg alltid vært veldig åpen om dette, men har vansker på å forså at folk synes det er så drøyt? Hvorfor snakkes det ikke mer om onanering? Hvorfor er det så tabu? Alle gjør jo det. Og alle burde ta ansvar for egen onanering. Det er sundt og godt. Det er sunt og onanere og det burde ikke være tabu, enig i det, men det er faktisk ikke alle som onanerer. Anonymkode: 71f50...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 24. oktober 2017 #33 Del Skrevet 24. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sunt og onanere og det burde ikke være tabu, enig i det, men det er faktisk ikke alle som onanerer. Anonymkode: 71f50...320 Nei, det er ikke det. Og jeg klarer ikke se for meg hvordan de klarer å la være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexis Skrevet 24. oktober 2017 #34 Del Skrevet 24. oktober 2017 Er jo fint at vi skal være åpne om ting, men det kan jo bli for mye også. Som noen nevnte over her, er det ikke alle som onanerer heller. Det kan fort ende opp med at de unge som ikke er helt klare enda, ikke vil eller føler behovet, kan føle seg unormale hvis de hele tiden må høre om hvor naturlig det er og at "alle" gjør det. Det siste barn og ungdom trenger nå, er enda en ting å sammenligne og stresse med. Vi som er eldre onanerte da vi, selv om de ikke snakket om det på NRK. Det er jo naturlig og skjer naturlig når man er klar. Folk må slappe av litt med alt det sexfokuset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cbunke90z Skrevet 25. oktober 2017 #35 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Beklager Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #36 Del Skrevet 27. oktober 2017 Man kan vel kanskje klage på NRK for mye. Ble litt kåt når NRK sendte Trekant, men det gikk aldri over streken. Og hva er streken liksom, når vi bombarderes med døde kropper hele dagen? Nærbilde av en våt vagina ville etter min mening vært helt "innafor". Men det får vi selvsagt ikke se. Mandag altså. Anonymkode: d12b8...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 28. oktober 2017 #37 Del Skrevet 28. oktober 2017 På 20.10.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev: ..og det gjør henne til et gladere og mer avslappet menneske. Hun smiler t.o.m mer! Kjære alle sure, sinte, stressede kvinnfolk: følg hennes eksempel og GJØR DET SAMME! Da vil verden bli en mye hyggeligere plass for oss alle https://www.dagbladet.no/kultur/nrk-line-onanerer-tre-ganger-om-dagen-i-en-uke---jeg-har-pa-alarm/68805899 Anonymkode: a538e...2d5 Det var nå overdrevet litt. Dette er ikke noe hun har holdt på med lenge. I artikkelen står det: at hun denne uka har sin egen «onaniuke». - Jeg startet med det for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cbunke90z Skrevet 30. oktober 2017 #38 Del Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Beklager Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #39 Del Skrevet 30. oktober 2017 3 timer siden, Cbunke90z skrev: Det er veldig lett, man bare ikke tar tak i kjønnsorganet sitt, har ikke onanert eller hatt orgasme på to måneder nå, klarer meg helt fint, men hadde sikkert vært sunere om jeg hadde gjort det. Sæden går ut på dato. Du får uren hud, kviser, stygt tannkjøtt og livløst hår. Ja, det er sant. Anonymkode: d12b8...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå