Gå til innhold

Underlivsplager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg sliter med svie i kjedeåpningeng, det merket jeg ikke før jeg ble penetrert igjen i går. (Har aldri hatt vondt før.). Jeg bsre kjente en skikkelig svie i kjedeåpningeng da han fingret og penetrerte meg. Selve sexen gikk fint, men da han var nært kjedeåpningeng gjorde det veldig vondt. Eller var veldig ubehagelig og svidde. Sant skal sies at dette var min eks.. Og jeg har aldri hatt kjønnssykdommer.. Men jeg har ligget med en annen etter at det ble slutt med min eks. Men nå vil meg og min eks prøve igjen (han har ikke ligget med noen andre). 

Jeg har ikke merket noen andre ubehag annet enn 2. Gang jeg og min eks hadde sex (samme kveld).. Også prøvde jeg soppmedisin i dag.. Tok en vaginalpille, og da fikk jeg etter et par timer  veldig mye hvit utflod lignende greier i trusen.. 

Den siste uken har jeg også kjent små stikk ved midjen.. 

Noen som kjenner seg igjen og kanskje kan berolige meg ved at dette ikke er noe alvorlige greier? 

Anonymkode: bdf52...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være sopp, det er normalt at mye av tabletten kommer ut igjen. Så det var sikkert det det var når du sier du fikk hvit utflod etterpå. Det kan også være at du rett og slett er sår, kanskje har du små sprekker. Om det ikke gir seg så bør du jo gå til legen.

Men du; skjedeåpning. Kjede er noe annet. 

Anonymkode: 45abc...25e

• Liker 1
Skrevet

Siden du har kjent stikk i midjen, og svir i skjedeåpningen så høres det ut som klamydia i mine ører! 
Da har du blitt smittet av han andre du hadde sex med i mellomtiden, og har nå smittet eksen din. 
Du må ta en sjekk for kjønnssykdommer etter hver nye partner, før du ligger med andre, altså mellom hver partner skal du teste deg, og så må du huske på å bruke kondom i fremtiden når du og den du ligger med ikke har testet dere og fått konstatert at BEGGE er fri for kjønnssykdom. 
Man kan få kjønnssykdom av å ligge sammen 1 gang, eller bare av at underlivet og slimhinnene kommer i kontakt med hverandre.  

Du må teste deg for klamydia og andre kjønnssykdommer snarest mulig og ikke ha sex med flere, og si til eksen til han ikke må ha sex med flere, for da kan dere spre smitten. Han må også dra å teste seg på klinikk, så dere begge kan få medisinkur. 
Det tar 1 uke å få prøvesvar, og etter kur så kan man ikke ha sex på 2 uker for da fortsetter man bare å smitte hverandre frem og tilbake. Man kan bli steril av klamydia så det er viktig å bli helt kvitt. 

Anonymkode: c587f...855

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...