AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Så jeg er 19 år nå (kvinne) og er fortsatt jomfru. jeg har hatt "sjansen" flere ganger for å miste den, men jeg bare får meg ikke til å gjøre det selv om jeg har litt lyst. Jeg er veldig på at jeg vil gjøre det med en kjærest som jeg er glad i og som jeg stoler på, men problemet er at jeg ikke er noe særlig heldig med den delen heller. Jeg er kanskje litt vanskelig av meg, er ikke så flink på å knytte meg til mennesker på den måten selv om jeg har utrolig lyst. Har liksom ikke møtt den rette enda... Føler meg rar som er 19 og jomfru, kjenner ingen av vennene mine som enda er jomfru. Føler meg på en måte litt utenfor, og føler det begynner å bli rart og si at jeg enda er jomfru. Jeg er vell egentlig litt redd også for å miste jomfrudommen, tenk om det gjør vondt, blir kleint osv. Noen som er i samme situasjon? Anonymkode: f5e86...92c 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Men da venter du bare om du ikke føler deg klar Er ikke noe flaut å være jomfru! Jeg mista min jomfrudom rett før jeg ble 20. Alle er jo redde for at det blir kleint osv, men en gang må jo være den første, og så lenge han du ligger med har hatt sex før så blir det ikke noe kleint. Er kleinere med gutter som er jomfru og ikke får penisen opp fordi de er nervøse, eller kommer etter 10 sekunder før jenta i det hele tatt har kjent noen ting. De fleste mister jomfrudommen i fylla og det demper jo også kleinheten en god del for da bare hopper man spontant i det. Anonymkode: 8a07d...12d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå