Gå til innhold

Kjæresten spiser for mye Billys!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 stk i uka og du klager på det? Jøss. Ikke koster de mye penger heller. 

Kontrollfrik.

Anonymkode: 9a011...c95

Skrevet

Har han i tillegg ketchup på billysene ??:popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kaster du mat?

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Summer lady skrev:

Har han i tillegg ketchup på billysene ??:popcorn:

Det er avgjørende 😎

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden kaster du mat? Ikke rart han spiser dem på natta når han får være i ro og fred hvis du tar sånn på vei hver gang han spiser.

Og så lenge han betaler sin halvpart av fellesutgiftene sine synes jeg han må få bestemme hva han bruker resterende penger på selv.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kanskje ikke den beste til å formulere meg, men dette er faktiskt et ekte problem.Er fryktelig frustrert!!

Orker vanligvis ikke høre på haters, men når det blir sagt så mye stygt å at dette er trolling så begynner man faktiskt å tro på mobbingen.... 

Anonymkode: d9233...e22

Du skriver at han spiser fire i uken. Det er ikke særlig mye for en voksen mann hvis han ellers har et greit kosthold, så jeg forstår ikke hvorfor det skulle være et problem. Hadde han spist fire om dagen, eller enda mer, ville jeg kanskje ha hatt større forståelse for om du ble bekymret. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår godt at det blir dyrt i lengden når han til stadighet spiser lysene på bilen din. :fnise: Ikke minst må det være hardt både for mage og tenner. 

• Liker 2
Skrevet

Altså, det er jo menn der ute som fint gafler i seg fire-fem grandiosa/big ones i uka, så dette er bokstavelig talt et mini-problem. Har ikke spist sånne siden jeg gikk på ungdomsskolen, forresten. :fnise:

Anonymkode: ccec0...dbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...