Gå til innhold

Kjæresten spiser for mye Billys!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er verdens beste og jeg elsker han virkelig, MEN: Han spiser unormalt mye Billys frossen mikropizza. Når jeg sier unormalt mener jeg mange for en mann på 23, kanskje 4 i uken. Har tatt dette opp mange ganger på en "ertende" måte og til og med kastet Billyene i fryseren i søpla, men han kjøper bare nye?! I går mens jeg sov spiste han TO Billy MIDT PÅ NATTA. Det høres kanskje dumt ut, men det har blitt et stort problem i forholdet for meg.. Synes han kan bruke pengene på andre ting å det er ikke spesielt bra for helsa heller. Dessuten er det flaut. Det føles ut som om jeg dater en 14 år ganmel gutt!!   Hjelp!!! 

Ps: han er ikke feit

Anonymkode: d9233...e22

Skrevet

La nå mannen få spise det han ønsker å spise :jolie:

Anonymkode: de981...a20

• Liker 15
Skrevet

Jaha.... du får finne noen som tillater at du bestemmer hva har får lov til å spise da vettu 

Anonymkode: 20d4d...062

• Liker 6
Skrevet

Altså om du ikke har annet å klage på enn det så synes jeg du skal være fornøyd. 

Hva er best? En som spiser Billys pizza i ny og ne, eller en som meg som har all mat ferdiglaget i fryseren med akkurat nøyaktige makroer og som spises til samme tid hver eneste dag slik at de 2979kcal skal vare jevn utover?

Skrevet

Frossen minipizza formet som bil-lys? Hva i alle dager er det for noe?

Anonymkode: ffc88...796

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke si at 4 stk billys i uken er mye da....

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Frossen minipizza formet som bil-lys? Hva i alle dager er det for noe?

Anonymkode: ffc88...796

AE022B4C-AFDE-4695-B832-09E5A26B20E3-8141-00000643CDF34E83.png

• Liker 1
Skrevet

Her er det bare en ting å gjøre: Dump ham! :nigo: 

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det har jeg aldri smakt, så ikke noe godt ut heller.

Men TS, la nå fyren spise hva han vill.

Skrevet

Jeg forstår ikke at du ikke klarer å finne på en bedre historie. 

• Liker 2
Skrevet

Er kanskje ikke den beste til å formulere meg, men dette er faktiskt et ekte problem.Er fryktelig frustrert!!

Orker vanligvis ikke høre på haters, men når det blir sagt så mye stygt å at dette er trolling så begynner man faktiskt å tro på mobbingen.... 

Skrevet

Billy er perfekt som nattmat <3

Anonymkode: c05bc...813

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min spiser for mange knekkebrød, så jeg skjønner hvordan du har det 

Skrevet

For å svare ordentlig da.

4 stk i uka er ikke mye, 4 om dagen begynner å bli mye. La han spise hva han vil. Ikke bli en sånn dame som skal bestemme alt over kjæresten, det er så uromantisk. Hva gjør det deg om han spiser 4 stk i uka? 

Anonymkode: 500b9...3ba

• Liker 5
Skrevet

4 stk billys pizza i uken? Jøss, det er et enormt problem gett. 4 stk altså! Nei, vet hva... det er ingenting å henge seg opp i. Er det alt? Høres helt normalt ut. Men du derimot, høres ikke helt ut som ved dine fulle fem. Kontrollere andre mennesker på den måten der er ikke normalt. Skulle skjønt deg hvis han spiste fem om dagen og aldri ordentlig middag, men 4 i uken? Han er voksen. La han få ha den lille kosen der, og la han være. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som spiste mye "Billys". Det var aldri noe problem, men det var kanskje fordi jeg selv spiste "Gorbys". Det er sikkert der problemet ligger hos dere, TS🙄

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er dette et problem for deg TS? 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Blod, mod

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er verdens beste og jeg elsker han virkelig, MEN: Han spiser unormalt mye Billys frossen mikropizza. Når jeg sier unormalt mener jeg mange for en mann på 23, kanskje 4 i uken. Har tatt dette opp mange ganger på en "ertende" måte og til og med kastet Billyene i fryseren i søpla, men han kjøper bare nye?! I går mens jeg sov spiste han TO Billy MIDT PÅ NATTA. Det høres kanskje dumt ut, men det har blitt et stort problem i forholdet for meg.. Synes han kan bruke pengene på andre ting å det er ikke spesielt bra for helsa heller. Dessuten er det flaut. Det føles ut som om jeg dater en 14 år ganmel gutt!!   Hjelp!!! 

en liten oppsumering på kg

dere klager når mannen sitter for lenge på do

dere klager når mannen spiller på mobilen på do

dere klager når typen ikke følger deg på insta men følger andre kvinner

dere klager når mannen har ketchup på maten 

og nå er det klaging over at han spiser 4 billys i uken

herregud damer ?

hva faen , at ikke menn blir lei dere. hadde ikke holdt ut 2 minutter med deg, skal diktere voksne mennesker hva de kan spise og ikke. skjerp dere

btw, 1 billys er kjempeliten. 4 i uken er ingenting for en voksen mann

Anonymkode: 95119...d79

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Billys er godt. La da kjæresten få kose seg med det han vil! Det er da ikke du som skal spise det. 4 stk i uka hørtes ikke akkurat så veldig voldsomt ut. Jeg forventa en tekst om at han spiste det til omtrent hvert eneste måltid. Men det der høres jo helt innafor ut. 

Og hvorfor skulle det spille noen rolle for oss om han var feit eller ikke. Det er du som er sammen med han, ikke vi. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...