Gå til innhold

Liker du fornavnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv synes jeg navnet mitt er litt kjedelig og gammeldags..

Hva med deg?

Anonymkode: f2621...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker fornavnet, hater etternavnet.

Anonymkode: 662a8...c69

Gjest WayTooSerious
Skrevet

Liker både fornavn og etternavn. 

Skrevet (endret)

Nei, men det kunne også vært verre. Etternavnet er jeg veldig glad for. 

Endret av Perle
Skrevet

Helt vanlig fornavn og etternavn, klager ikke

Anonymkode: 75e03...1c3

Skrevet

Jeg liker fornavnet mitt veldig godt. Jeg har et navn som alle har hørt, men som allikevel ikke så mange heter. Jeg synes søsknene mine også har fine navn, men de er mer brukt enn mitt navn.

Anonymkode: bbdd3...adb

Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i mitt navn <3

Endret av yeans
Skrevet

Fornavnet er ok, etternavnet er grusomt... eller, er ikke så komfortabel med det.

Skrevet

Veldig fornøyd med både fornavn og etternavn. Liker at det ikke er det mest vanlige navnet men fortsatt et fint norsk navn. Får alltid fine kommentarer angående fornavnet.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har et litt utenlandsk navn, som jeg nesten alltid må stave, det er litt irriterende men jeg liker navnet for det om. 

Skrevet

Liker fornavnet mitt veldig godt :) Det er et vanlig navn veldig mange har som andre navn, og jeg vet også at mange av dem ikke liker navnet, haha. Etternavnene mine er fine de også, og de er relativt sjeldne.

Anonymkode: 0f81a...929

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at navnet mitt er fint, men det skrives på en kronglete måte så jeg må alltid stave det de gangene det er viktig at navnet er riktig skrevet. Eksempel: det uttales Maiken men skrive Maichen...

Anonymkode: 5c466...4cf

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)

Ja, jeg liker fornavnet mitt, har valgt det selv. Men som jeg fortalte i en annen tråd, hilste jeg på en dame som holdt på å le seg ihjel da hun hørte det.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Ja, jeg liker fornavnet mitt, har valgt det selv. Men som jeg fortalte i en annen tråd, hilste jeg på en dame som holdt på å le seg ihjel av det.

Vil det si at du byttet fornavn som ung/ voksen? 

Anonymkode: a91ef...a52

Skrevet
13 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Har et litt utenlandsk navn, som jeg nesten alltid må stave, det er litt irriterende men jeg liker navnet for det om. 

Som Sean/Jean? 

Anonymkode: 52d2f...70d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si at du byttet fornavn som ung/ voksen? 

Anonymkode: a91ef...a52

Ja. Jeg byttet til det navnet jeg alltid var blitt kalt og som var "meg".

Skrevet

Fornavnet er helt OK. Kan ikke fordra etternavnet mitt siden det er så sjeldent. 

Kun 40 stk i Norge som har etternavnet mitt, og jeg er den eneste som har kombinasjonen med fornavn + etternavn. 

Savner å kunne gjemme meg bort litt. 

Kan tenke meg at det er lettere å f.eks hete Kari Nilsen siden det er en del av dem. Meg er det så enkelt å finne😒

Skrevet

Jeg er en av 15 som har mitt fornavn og den eneste med kombinasjonen fornavn+etternavn, med andre ord lett å oppspore.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...