AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Del Skrevet 20. oktober 2017 Jeg har sterke følelser for en som ikke har det for meg. Jeg har ikke spurt eller sagt noe om mine, men sånt skjønner man. Jeg kan ikke slutte å omgås denne personen uten videre, selv om denne "sosiale relasjonen" gjør meg virkelig utmattet Noen forslag til hvordan jeg kan gjenvinne kontrollen? Føler at jeg sitter fast i ei myr! Anonymkode: 3effc...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #2 Del Skrevet 20. oktober 2017 Gi fokus på alle de negative sidene. Dessuten, hvorfor i alle dager vil du ha en som ikke vil ha deg? Det er for fjortis. Anonymkode: 03781...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #3 Del Skrevet 20. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi fokus på alle de negative sidene. Dessuten, hvorfor i alle dager vil du ha en som ikke vil ha deg? Det er for fjortis. Anonymkode: 03781...29c Hvorfor og hvorfor... Fordi jeg bare liker ham. Er så betatt at jeg synes at hans negative sider er søte:-( Vet ikke 100% hva han synes om meg da, men det er sikkert ikke noe særlig. Anonymkode: 3effc...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #4 Del Skrevet 20. oktober 2017 Ville prøvd å begrense kontakten så mye som mulig. Anonymkode: dc0e9...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #5 Del Skrevet 20. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville prøvd å begrense kontakten så mye som mulig. Anonymkode: dc0e9...d56 Det er dessverre ikke så enkelt Anonymkode: 3effc...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #6 Del Skrevet 20. oktober 2017 Avogtil er det slik i livet at man blir betatt av noen. Har selv samboer, og det hender at jeg blir forelsket i noen andre. Det er oppslukende, men jeg prøver å fokusre på alt det gode jeg har i livet. Tenk på andre ting, og mest av allt slapp av. Anonymkode: fdd79...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå