AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 I det virkelige liv er det gjerne slik at kvinner ser opp til menn når det kommer til diskusjoner. Kvinner regner som oftest med at menn vet best. Eksempel er at kvinner sjeldnere tør å ta ordet i grupper med menn. Sier ikke at menn alltid vet best, men kvinner er i hvert fall av det inntrykket. Gjelder det også på KG? Føler kvinnene her at de vegrer seg for å si noe i frykt for å dumme seg ut foran KG-mennene? Eller føler kvinnene seg trykke siden det tross alt er et anonymt forum og man også kan bruke AB-funksjonen? Anonymkode: 98cb6...8b0
WubWub Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Dette tviler jeg sterkt på. Det er nok enkelte kvinner som ser opp til enkelte menn her, men helhetlig så er nok bildet et helt annet. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 Just now, WubWub said: Dette tviler jeg sterkt på. Det er nok enkelte kvinner som ser opp til enkelte menn her, men helhetlig så er nok bildet et helt annet. Nå har du trolig ødelagt hele tråden. Klart kvinnene kommer til å vegre seg mot å si at de ser opp til KG menn når du som mann har sagt noe annet. Anonymkode: 98cb6...8b0
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 20. oktober 2017 #4 Skrevet 20. oktober 2017 jeg lo så jeg fikk vondt i ribbene
WubWub Skrevet 20. oktober 2017 #5 Skrevet 20. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå har du trolig ødelagt hele tråden. Klart kvinnene kommer til å vegre seg mot å si at de ser opp til KG menn når du som mann har sagt noe annet. Anonymkode: 98cb6...8b0 Hehe beklager så mye. Jeg får legge til at det er mange kvinner på forumet her som jeg personlig ser opp til i kraft av deres intellekt og kunnskapsnivå.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #6 Skrevet 20. oktober 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Nå har du trolig ødelagt hele tråden. Klart kvinnene kommer til å vegre seg mot å si at de ser opp til KG menn når du som mann har sagt noe annet. Anonymkode: 98cb6...8b0 Ja, det er nok derfor kvinner ikke vil si at de "ser opp ti"l KG-menn. Anonymkode: 12ae9...e14 3
Cathrine88 Skrevet 20. oktober 2017 #7 Skrevet 20. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler kvinnene her at de vegrer seg for å si noe i frykt for å dumme seg ut foran KG-mennene? Ja, har du ikke lagt merke til at det aldri er noen kvinner som sier noe dumt her inne? 6
Gjest Axl Rose Skrevet 20. oktober 2017 #8 Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Klart de ser opp til oss menn, men det vil de faen aldri innrømme. De sier noe annet men ikke hør på det. De ser opp til menn overalt også på nett Endret 20. oktober 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #9 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg som kvinne ser opp til minst tre kvinnelige brukere og en mannlig bruker. Det fordi det oser av integritet av dem alle. Anonymkode: da724...f66
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #10 Skrevet 20. oktober 2017 6 minutes ago, Cathrine88 said: Ja, har du ikke lagt merke til at det aldri er noen kvinner som sier noe dumt her inne? Sånn er det jo i virkeligheten også. Det er selvsagt kvinner utenfor internett som sier dumme ting. Men det betyr jo ikke at andre kvinner er redde for å uttale seg i frykt for å dumme seg ut. Så derfor denne spørreundersøkelsen for man kan ikke dømme de som ikke uttaler seg utifra de som faktisk uttaler seg. Akkurat som læreren ikke kan kjefte på de i klassen som møtte opp for at det er så stort fravær. TS Anonymkode: 98cb6...8b0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #11 Skrevet 20. oktober 2017 Haha, nei 🤣 Anonymkode: 94435...c6a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #12 Skrevet 20. oktober 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: I det virkelige liv er det gjerne slik at kvinner ser opp til menn når det kommer til diskusjoner. Kvinner regner som oftest med at menn vet best. Eksempel er at kvinner sjeldnere tør å ta ordet i grupper med menn. Sier ikke at menn alltid vet best, men kvinner er i hvert fall av det inntrykket. Gjelder det også på KG? Føler kvinnene her at de vegrer seg for å si noe i frykt for å dumme seg ut foran KG-mennene? Eller føler kvinnene seg trygge siden det tross alt er et anonymt forum og man også kan bruke AB-funksjonen? Anonymkode: 98cb6...8b0 TS Anonymkode: 98cb6...8b0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #13 Skrevet 20. oktober 2017 22 minutes ago, Parkeringsvakt said: jeg lo så jeg fikk vondt i ribbene Tør du å svare på spørsmålet? TS Anonymkode: 98cb6...8b0
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 20. oktober 2017 #14 Skrevet 20. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Tør du å svare på spørsmålet? TS Anonymkode: 98cb6...8b0 Om jeg er redd for å dumme meg ut for menn? Nei. Tvert imot kan jeg gjøre eller si jævlige greier bare fordi jeg har lyst.
GLADIATORE Skrevet 20. oktober 2017 #15 Skrevet 20. oktober 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksempel er at kvinner sjeldnere tør å ta ordet i grupper med menn. Sier ikke at menn alltid vet best, men kvinner er i hvert fall av det inntrykket. Anonymkode: 98cb6...8b0 Det er ikke et eksempel. Det er bare en slags vag påstand. Og en dum påstand. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #16 Skrevet 20. oktober 2017 29 minutes ago, AnonymBruker said: I det virkelige liv er det gjerne slik at kvinner ser opp til menn når det kommer til diskusjoner. Kvinner regner som oftest med at menn vet best. Eksempel er at kvinner sjeldnere tør å ta ordet i grupper med menn. Sier ikke at menn alltid vet best, men kvinner er i hvert fall av det inntrykket. Gjelder det også på KG? Føler kvinnene her at de vegrer seg for å si noe i frykt for å dumme seg ut foran KG-mennene? Eller føler kvinnene seg trykke siden det tross alt er et anonymt forum og man også kan bruke AB-funksjonen? Anonymkode: 98cb6...8b0 De fleste menn på kg gir dessverre kg-menn et dårlig rykte. Det går stort sett i "f**** i H***** hvorfor kaster dere bibler på dørstokken min (ja det er sikkert mange av oss kg-kvinner som gjør dette) eller daglige tråder om "hvorfor stygge menn lider under feminismen og har synkende fertilitetsrate fordi norske kvinner nekter å ligge med menn de ikke liker og få barn med dem". Og så tror jeg ikke en gang TS tror på sin egen teori om at kvinner er beskjedne i grupper fordi de "ser opp til" mennene. Anonymkode: 8bf18...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #17 Skrevet 20. oktober 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg som kvinne ser opp til minst tre kvinnelige brukere og en mannlig bruker. Det fordi det oser av integritet av dem alle. Anonymkode: da724...f66 Hvem da? Anonymkode: 5482c...eea
Zoey Skrevet 20. oktober 2017 #18 Skrevet 20. oktober 2017 Nnnnn... Jeg ser opp til flere her inne for å være flinke til å formulere seg og svarer godt. To av dem utgir seg for å være menn i profilen. Jeg vet jo ikke hvem som er menn eller ikke på et forum hvor alle kan være Charter-Svein eller Lotta fra bråkmakergata. Så jeg tror det er vanskelig å dra disse parallellene mellom IRL/KG.
Gjest WayTooSerious Skrevet 20. oktober 2017 #19 Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Hmm, altså! Hvis de virker intelligente, kan jeg se opp til kvinner og menn. Men det må være slik, at de er høflige, intelligente og hyggelige. Generelt, som i livet. Endret 20. oktober 2017 av WayTooSerious 🦋
Gjest C.Tramell Skrevet 20. oktober 2017 #20 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg så opp til Leonard Cohen og David Bowie, og jeg ser opp til Kåre Willoch. Å se opp til betyr for meg å beundre, altså et par over å like og respektere, og jeg er vel mer på det sistnevnte nivået når det gjelder KG-debattanter. Det er noen menn her jeg virkelig har sans for. Menn som er kloke, velartikulerte, vittige, kreative og evner å tenke utenfor boksen. De har en god del varme også, og er åpne for motargumenter. Jeg er ikke det minste redd for å diskutere med menn(esker), og jeg føler meg aldri dum. Det er bare menn som har det med å utrope seg som vinnere av diskusjoner. Hver gang jeg ser at noen gjør det tenker jeg at det hadde vært artig med en håndsopprekning for å finne ut hvor mange som egentlig er enige i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå