Fru.Vims Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Hva har du mest av på vennelista på Face? Venner, bekjente eller familie? Hvor mange tilbringer du tid med på fritiden? Hvor mange chatter du med/ har du interaksjon med på face? Du som har mest bekjente; hvorfor har du de der?
fuglekvitter__ Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 1 time siden, Fru.Vims skrev: Hva har du mest av på vennelista på Face? Venner, bekjente eller familie? Hvor mange tilbringer du tid med på fritiden? Hvor mange chatter du med/ har du interaksjon med på face? Du som har mest bekjente; hvorfor har du de der? Det svarer jeg ikke på på kg eller på face eller noe sted. Mange rare folk på nettet så ser ingen grunn til å utlevere noen ting om meg selv til fremmede. 🙂
smalls Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Har mest venner og familie og noen kollegaer Jeg er faktisk ikke så mye innpå FB. Men går mest sammen med venner på fritiden. Noen mer en andre. Eneste gangene jeg går med kollegaer på fritiden er på jobbfester Endret 20. oktober 2017 av smalls
Fru.Vims Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2017 (endret) 38 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Det svarer jeg ikke på på kg eller på face eller noe sted. Mange rare folk på nettet så ser ingen grunn til å utlevere noen ting om meg selv til fremmede. 🙂 Nei.... da skjønner jeg igrunnen ikke hvorfor du kaster bort din dyyyyyrebare tid med å svare heller 🙄 Men du skjønte kanskje ikke at jeg ikke var ute etter navn eller nøyaktig antall. ..... Endret 20. oktober 2017 av Fru.Vims 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #5 Skrevet 20. oktober 2017 1 minutt siden, Fru.Vims skrev: Nei.... da skjønner jeg igrunnen ikke hvorfor du kaster bort din dyyyyyrebare tid med å svare heller 🙄 Men du skjønte kanskje ikke at jeg ikke var ute etter navn eller nøyaktig antall. ..... Jo. Du sitter vel og fisker etter navn og antall på gudene vet hva. 🤡 I have no idea. 🤡 Anonymkode: 623d3...475
Fru.Vims Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2017 Himmel og hav. Detta forumet er jo helt paranoid. Selvfølgelig ikke. 🤦🏻♀️ Var jo ment som en diskusjon på hvilke rolle de på vennelista di har. Vet om noen som har nesten kun familie, andre har bare de nærmeste vennene osv 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #7 Skrevet 20. oktober 2017 Har hørt om noen som har så liten vennekrets og liten familie at vedkommende ikke tørr å være på FB. Det blir for pinlig og kleint med så få venner på lista.. Anonymkode: 3b635...923
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #8 Skrevet 20. oktober 2017 14 minutter siden, Fru.Vims skrev: Nei.... da skjønner jeg igrunnen ikke hvorfor du kaster bort din dyyyyyrebare tid med å svare heller 🙄 Men du skjønte kanskje ikke at jeg ikke var ute etter navn eller nøyaktig antall. ..... 9 minutter siden, Fru.Vims skrev: Himmel og hav. Detta forumet er jo helt paranoid. Selvfølgelig ikke. 🤦🏻♀️ Var jo ment som en diskusjon på hvilke rolle de på vennelista di har. Vet om noen som har nesten kun familie, andre har bare de nærmeste vennene osv Det er vel risikoen med å publisere innlegg sent på en fredag. Anonymkode: 58e35...da2 1
Fru.Vims Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg har 400 på vennelista mi. Og jeg er ikke venn, etter definisjonen, med noen av de. Jeg har forsøkt. Virkelig. På tide med en opprydding kanskje.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #10 Skrevet 20. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt om noen som har så liten vennekrets og liten familie at vedkommende ikke tørr å være på FB. Det blir for pinlig og kleint med så få venner på lista.. Anonymkode: 3b635...923 Man kan jo skjule vennelisten. Da vil bare felles venner dukke opp når andre kikker innom profilen. Det er det mange som gjør, uavhengig hvor mange venner man har. Anonymkode: 58e35...da2 2
Fru.Vims Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 20. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel risikoen med å publisere innlegg sent på en fredag. Anonymkode: 58e35...da2 Å? Mister folk folkeskikken selvom det er sent på en fredag?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #12 Skrevet 20. oktober 2017 2 minutter siden, Fru.Vims skrev: Å? Mister folk folkeskikken selvom det er sent på en fredag? Det handler vel mest om hvilke typer mennesker som dukker opp. Anonymkode: 58e35...da2
moho Skrevet 20. oktober 2017 #13 Skrevet 20. oktober 2017 Har 400 venner på Facebook. I realiteten har jeg 5 venner, 20 familiemedlemmer, 25 kolleger og 350 bekjente. Flere av de i siste kategori ville jeg ikke kjent igjen om de satt ovenfor for meg på bussen engang. Vi er blitt venner på Facebook for å utveksle en eller annen informasjon en gang. Jeg publiserer sjelden/aldri noe personlig på Facebook, jeg bruker det til å være med i grupper og for å få informasjon om bedrifter, personer, arrangementer, åpningstider, meldinger om fotballtreninger, fravær på jobb osv. osv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #14 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg har 2 fb. venner. Morra mi og en bekjent. Anonymkode: 0bacb...533
Scorpion Skrevet 20. oktober 2017 #15 Skrevet 20. oktober 2017 Det ærlige svaret som du leter etter er noe sånt som det her: bekjente 750/900, venner 80, familie 70. Tilbringer fritid med 10-20/900. Interaksjon med kanskje 50-60. Det siste er kanskje den mest spennende spørsmålet. Hvorfor har du så mange bekjente der. For min del, så liker jeg å følge med på folks dager. Både deres gode og dårlige dager. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på. Men jeg liker deg godt når det går bra for folk jeg kjenner. 1
WubWub Skrevet 20. oktober 2017 #16 Skrevet 20. oktober 2017 Tror jeg har mellom 100 og 130 på lista , husker ikke helt. Lenge siden jeg har sjekket. Bruker sjeldent face, ser ikke helt poenget med dette sosiale mediet. Prater bare med en av de jeg har på vennelisten
Scorpion Skrevet 20. oktober 2017 #17 Skrevet 20. oktober 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har 2 fb. venner. Morra mi og en bekjent. Anonymkode: 0bacb...533 Det der er jo nesten trist. Hva med å legge meg til så vi kan skravle litt?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #18 Skrevet 20. oktober 2017 7 minutter siden, Scorpion skrev: Det der er jo nesten trist. Hva med å legge meg til så vi kan skravle litt? Hehe! Jeg hadde flere 100 hundre for noen år siden. Men jeg sletta dem, siden jeg så ikke poenget med å ha dem. Vi snakket aldri, møttes aldri osv. Jeg ser ikke ikke poenget med det. Jeg bruker fb. som twitter, på en måte. Anonymkode: 0bacb...533
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #19 Skrevet 20. oktober 2017 Bekjente. Jeg anser de fleste av dem som venner, men møter de svært sjeldent pga forskjellig liv, så da har de blitt bekjente. Bruker ikke facebook til chatting, men til beskjeder et par ganger i måneden til nære venner jeg skal avtale noe med, eller som "brev form" til et par stykker noen ganger i året der vi spør åssen det går og gir hverandre en update. Har ingen familie på face, men svigerfamilien ironisk nok Anonymkode: 95528...b88
Elaine Marley Skrevet 21. oktober 2017 #20 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg rundt 100 venner på Facebook. De fleste er nok bekjente, og noen har jeg ikke truffet engang. Det er folk jeg har snakket med gjennom grupper jeg er med i, og på forum. I tillegg legger jeg til folk på studiet, gjennom frivillig arbeid og folk jeg treffer ellers. For min del er Facebook viktig faktisk. Ikke fordi jeg er veldig aktiv og legger ut ny selfie hver dag, men fordi det er viktig i studiesammenheng og kommunikasjon til frivillig organisasjon er kun gjennom Facebook. Det er generelt mye informasjon man egentlig kun får gjennom Facebook. Arrangementer, informasjon osv. Mange av arrangementene og kursene jeg har gått på i det siste har jeg funnet på Facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå