Gå til innhold

Kunne du falt for en som er tjukk, hvis personen var pen eller kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 8b105...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjekk - jeg faller ikke for menn. Men jeg kunne fint vært sammen med ei som var lubben. Personlige kvaliteter er viktigst

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på hva du mener med tjukk. Litt mage er greit, og trent med fett utenpå, sånn bamseaktig er sexy :) 

Men ikke sterkt overvektig.

Anonymkode: 6b389...75c

• Liker 2
Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Haha. Jeg kunne falt for en tjukkas om han var sjarmerende og/ eller smart. Pen er ikke nok, mister

Skrevet

Jeg var lenge forelsket i en som var kraftig overvektig. Deiligste mann skal jeg lete lenge etter, så ja, om kemi ellers stemmer så har ikke overvekt noe å si for meg.  

Anonymkode: c62f3...4f9

• Liker 1
Skrevet

Jepp, om han er fornøyd med seg selv. Nå bor jeg med en veltrent muskelbunt som synes sukker er den største synd av alle. SLITSOMT!

Anonymkode: 321ca...113

• Liker 4
Skrevet

Så lenge hun kan pules kan hun elskes.

Anonymkode: 95ee9...784

• Liker 4
Skrevet

Som hetero kan jeg si med sikkerhet sjansene er større for at jeg hadde falt for en sprek mann enn en tykk jente

Skrevet

Ja, om han også var sjarmerende og snill. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det. Altså nå har jeg alltid vært svak for de med pappamage av en eller annen grunn, og de har stort sett vært litt overvektige, men ikke kjempemye. For meg er personlighet aller viktigst, men jeg må jo også være fysisk tiltrukket - noe jeg mest sannsynligvis kan være hvis jeg anser han som kjekk.

Gjest Parkeringsvakt
Skrevet
3 minutes ago, Sykkelkopp said:

Som hetero kan jeg si med sikkerhet sjansene er større for at jeg hadde falt for en sprek mann enn en tykk jente

Det er litt homo, da

Skrevet
2 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Det er litt homo, da

Ikke så lenge hun ikke faktisk faller for ei kvinne.

Anonymkode: 95ee9...784

Skrevet

Litt overvekt er ok, men feite? Nei. 

Anonymkode: 71e52...dfe

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Ja. Altså ikke ekstremt tjukk men lettere obervektig. Ja. Syns bamsete gutter er ganske så kjekke jeg

Endret av Maleficenta
Skrevet

Litt tjukk er greit, men ikke noen som var bælfeit/syklig overvektig. De er så stillesittende og dør dessuten som fluer. 

Anonymkode: f9b1a...81a

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Tenner ikke på overvekt. En overvektig mann med bra personlighet kan bli en god venn, men ikke noe romantisk. 

Anonymkode: 088c0...581

Skrevet
53 minutter siden, Parkeringsvakt skrev:

Haha. Jeg kunne falt for en tjukkas om han var sjarmerende og/ eller smart. Pen er ikke nok, mister

Hvorfor tror hele kg. at jeg er mann når jeg spør om ting. Dere tar det for gitt? Jeg kom på spørsmålet, da jeg satt å tenkte at Kevin James er kjekk. Fordi han ser ren ut, har kort hår og alltid ny barbert. Og kjekk. 

Gjest Parkeringsvakt
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor tror hele kg. at jeg er mann når jeg spør om ting. Dere tar det for gitt? Jeg kom på spørsmålet, da jeg satt å tenkte at Kevin James er kjekk. Fordi han ser ren ut, har kort hår og alltid ny barbert. Og kjekk. 

Jeg vil ikke dra det så langt at jeg er representant for kg

Når det er sagt, så liker ulike kvinner ulike menn, det burde ikke komme som en overraskelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...