Gå til innhold

Viser tegn til humørsvingninger allerede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare møttes han i 2.5 mnd. Han har alltid vært så blid og hyggelig, men plutselig fra tirsdag av virket han så sur når jeg møtte han. Mandag derimot virket alt bra over sms og sånn. Denne uka er det omtrent kun meg som har sendt han melding først og svarer han så er det korte og "høflige" svar. Istad diskuterte vi neste helg over sms siden vi er invitert på en kostymefest. Han er bortreist nå. Nå vil han være sjåfør til festen  (greit nok) og når jeg spurte om hva han ville kle seg ut som sa han bare at det sikkert er greit han bare dropper festen. Fatter ikke hva som skjedde mellom mandag  (der alt virket bra?) Og tirsdag. Tror ikke jeg har sagt eller gjort noe galt mellom de to dagene!! Skal jeg spørre han rett ut? Eller gi han space. Sure mannfolk gidder jeg ikke! Var gjennom et brudd i fjor med dårlig stemning flere mnd før bruddet var et faktum. Bare gidder ikke mannfolk som er sure og ikke gidder si hvorfor. 

Anonymkode: 069d4...c01

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare møttes han i 2.5 mnd. Han har alltid vært så blid og hyggelig, men plutselig fra tirsdag av virket han så sur når jeg møtte han. Mandag derimot virket alt bra over sms og sånn. Denne uka er det omtrent kun meg som har sendt han melding først og svarer han så er det korte og "høflige" svar. Istad diskuterte vi neste helg over sms siden vi er invitert på en kostymefest. Han er bortreist nå. Nå vil han være sjåfør til festen  (greit nok) og når jeg spurte om hva han ville kle seg ut som sa han bare at det sikkert er greit han bare dropper festen. Fatter ikke hva som skjedde mellom mandag  (der alt virket bra?) Og tirsdag. Tror ikke jeg har sagt eller gjort noe galt mellom de to dagene!! Skal jeg spørre han rett ut? Eller gi han space. Sure mannfolk gidder jeg ikke! Var gjennom et brudd i fjor med dårlig stemning flere mnd før bruddet var et faktum. Bare gidder ikke mannfolk som er sure og ikke gidder si hvorfor. 

er du lesbisk ? høres jo ut som det vi menn må holde ut med når vi er i forhold med kvinner. høres ut som han du prater om er en kvinne.

han er en ordentlig dramaqueen. som har behov for konstant oppmerksomhet og bekreftelse. dette hadde jeg ikke giddet ts. men du kan jo prøve, vi menn holder jo ut med dere kvinner 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes tittelen på tråden gir kanskje det viktigste svaret. Humørsvingninger allerede. Akkurat som de skal være forventet i enhver situasjon. Jeg har kjent personer hele livet uten å merke store forskjeller på hvordan de oppfører seg. Med andre ord, har ikke alle synlige svingninger. Veldig mange holder de for seg selv.

Så hvis du merker de etter så kort tid, ør du tenke litt på hvordan det kan bli over tid. Sannsynlig blir det verre.

Skrevet

Har brent meg på å møte fyrer som virker som verdens hyggeligste så blir de sure/sinte etterhvert. Min første kjæreste var en manipulerende psykopat. Han andre samboeren sa han hadde hatt lyst å slå opp i et helt år før han faktisk dumpet meg. Og jeg forelsker meg ikke i "bad guys " i utgangspunktet.  Gidder ikke mer tull!!

Skrevet

Høres slitsomt ut, det hadde gjort meg skeptisk. Takler ikke furting, om det er noe får han snakke med meg.

Men det kan jo hende det har skjedd noe som er vanskelig, men så føler han seg ikke trygg nok til å fortelle deg det enda?

Anonymkode: 85988...b84

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres slitsomt ut, det hadde gjort meg skeptisk. Takler ikke furting, om det er noe får han snakke med meg.

Men det kan jo hende det har skjedd noe som er vanskelig, men så føler han seg ikke trygg nok til å fortelle deg det enda?

Det kan jo hende. Men jeg forstår ikke! Søndag sa han "glad i deg". Mandag virket alt greit og han spurte om jeg hadde hatt en fin dag mm. Alt normalt. Fra og med tirsdag har han virket pissesur... jeg sa istad at han ikke trenger kle seg ut neste helg og at jeg gjerne vil ha han med, han sa bare vi får diskutere det i neste uke. Har prøvd å spole tilbake i hodet mitt om jeg kan ha sagt noe galt. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende. Men jeg forstår ikke! Søndag sa han "glad i deg". Mandag virket alt greit og han spurte om jeg hadde hatt en fin dag mm. Alt normalt. Fra og med tirsdag har han virket pissesur... jeg sa istad at han ikke trenger kle seg ut neste helg og at jeg gjerne vil ha han med, han sa bare vi får diskutere det i neste uke. Har prøvd å spole tilbake i hodet mitt om jeg kan ha sagt noe galt. 

Om du har sagt noe som er såpass galt at må furte i flere dager må han jo si ifra. Furting løser ingenting. 

Tror nesten jeg ville tatt en prat med ham om det var meg. 

• Liker 1
Skrevet

Tenkte mer på om det var problemer i familien eller noe i den duren som ikke har noe med deg å gjøre. 

Skrevet

Mulig han bare møtt noen andre som han liker bedre, og lider under valgets kvaler. Mange reagerer også sånn når

man begynner å planlegge kjøresteaktiviter med andre, før følelsene virkelig er der.  Snakk samnen.

Anonymkode: 8f026...ceb

Skrevet
18 timer siden, potet80 skrev:

er du lesbisk ? høres jo ut som det vi menn må holde ut med når vi er i forhold med kvinner. høres ut som han du prater om er en kvinne.

han er en ordentlig dramaqueen. som har behov for konstant oppmerksomhet og bekreftelse. dette hadde jeg ikke giddet ts. men du kan jo prøve, vi menn holder jo ut med dere kvinner 

dummeste jeg har hørt. dramaqueen og bekreftelsessyk? kan være utallige andre grunner til at han er som han er

Anonymkode: 9c7c3...05f

Skrevet

Det kan være han begynner å innse at han har gått inn i et forhold, og tenker mye. At den aller største rusen har gitt seg litt? Og han kanskje nå er usikker og ønsker å være litt i fred og tenke.   Vet ikke altså, men det høres naturlig ut. 

Anonymkode: 41fb4...2ab

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være han begynner å innse at han har gått inn i et forhold, og tenker mye. At den aller største rusen har gitt seg litt? Og han kanskje nå er usikker og ønsker å være litt i fred og tenke.   Vet ikke altså, men det høres naturlig ut. 

Rusen har gått over 2 mnd etter han traff meg? Oi da... dessuten har vi ikke satt merkelapp på det, ergo ikke blitt enig om at vi er kjærester. Og det gjør man vel før man går inn i et forhold? 

Velger å gi han space noen dager så får han heller si hva som er galt når han er klar.

Skrevet
På 20.10.2017 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Tenkte mer på om det var problemer i familien eller noe i den duren som ikke har noe med deg å gjøre. 

Greide ikke dy meg så sendte han sms. Spurte om han var sint på meg. Han sa han ikke var sur, men det bare hadde vært så "mye greier" i det siste. Så ja, virker ikke som det er pga meg da. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rusen har gått over 2 mnd etter han traff meg? Oi da... dessuten har vi ikke satt merkelapp på det, ergo ikke blitt enig om at vi er kjærester. Og det gjør man vel før man går inn i et forhold? 

Velger å gi han space noen dager så får han heller si hva som er galt når han er klar.

Det er ikke alle som er "superforelsket" i mange mnd....  Mange roer ned etter noen uker. Jeg har aldri opplevd å være beruset forelsket i mer enn de første ukene. Men er likevel med mannen min etter 16 år ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...