*Luftbobla* Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Har denne kommet på dvd enda? Er det noe sted på nett jeg kan se denne?
lillsunshine Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Den har kommet på DVD. Kan nok kjøpe den hvor som helst. Den kan også leies på Viaplay for en sum, men det er såpass dyrt at du like godt kan kjøpe den på DVD om du har tenkt å se den flere ganger. 1
*Luftbobla* Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2017 36 minutter siden, lillsunshine skrev: Den har kommet på DVD. Kan nok kjøpe den hvor som helst. Den kan også leies på Viaplay for en sum, men det er såpass dyrt at du like godt kan kjøpe den på DVD om du har tenkt å se den flere ganger. Har ikke dvd spiller eller noe jeg kan spille den av på. Får ta en gratismnd på Viaplay da så jeg kan leie den der. Takk
lillsunshine Skrevet 20. oktober 2017 #4 Skrevet 20. oktober 2017 Akkurat nå, *Luftbobla* skrev: Har ikke dvd spiller eller noe jeg kan spille den av på. Får ta en gratismnd på Viaplay da så jeg kan leie den der. Takk Du trenger forsåvidt ikke å være medlem av Viaplay for å leie, du kan liksom bare kjøpe den eller leie men du må kanskje ha bruker. Men en gratismnd på Viaplay er forsåvidt ikke å forakte. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #5 Skrevet 20. oktober 2017 123watch movies Du kan se den nå, gratis på nett. Anonymkode: 641aa...90a
*Luftbobla* Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: 123watch movies Du kan se den nå, gratis på nett. Anonymkode: 641aa...90a Er det masse registrering og styr der? Eller er det bare "klikk og se" ? Orker ikke mye styr..
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #7 Skrevet 20. oktober 2017 Akkurat nå, *Luftbobla* skrev: Er det masse registrering og styr der? Eller er det bare "klikk og se" ? Orker ikke mye styr.. Nei, ingen stress, bare søk og se. Anonymkode: 641aa...90a
*Luftbobla* Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, ingen stress, bare søk og se. Anonymkode: 641aa...90a Tusen takk for tips 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå