Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

hahah, jeg bare gleder meg til jeg er ferdig utdannet, får meg jobb og kan ha mitt helt eget kjøleskap og min egen fryser. Tenk så mye penger jeg kan spare på mat, når jeg ikke trenger det lenger 🙈

Anonymkode: df363...687

Om dere har plass så kan dere jo kjøpe inn en ekstra fryseboks til alle? Eventuelt kan du kjøpe et eget fryseskap og ha det på rommet ditt? 

Anonymkode: 552c7...d74

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dere har plass så kan dere jo kjøpe inn en ekstra fryseboks til alle? Eventuelt kan du kjøpe et eget fryseskap og ha det på rommet ditt? 

Er nok ikke plass til det. Tror heller ikke det er lov. Var i alle fall noen som fikk nei da de ville kjøpe et ekstra kjøleskap.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke plass til det. Tror heller ikke det er lov. Var i alle fall noen som fikk nei da de ville kjøpe et ekstra kjøleskap.

Hvorfor det? Det ekstra strømbruket, er jo mikroskopisk. Mye dyrere å fyre opp komgyren hver dag.

Anonymkode: 0f0ab...78f

Skrevet

Det er ikke mye nei. Såpass må man kunne unne seg! :)

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Må dere ha tillatelse til det da? Ville bare ha kjøpt en minivariant, og plassert det på rommet mitt. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Det ekstra strømbruket, er jo mikroskopisk. Mye dyrere å fyre opp komgyren hver dag.

Anonymkode: 0f0ab...78f

Det vet jeg ikke. Samskipnaden sa i alle fall nei. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må dere ha tillatelse til det da? Ville bare ha kjøpt en minivariant, og plassert det på rommet mitt. 

Jeg har ikke plass på rommet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...