Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i går at Operafantomet kommer til Folketeateret. Tenkte jeg skulle kjøpe overraskelsesbillett til en venninne til bursdagen hennes neste år. Hun er veldig begeistret for han som har hovedrollen. Noen som vet hvor de beste plassene er, salen eller balkongen? Hva er best av første rad orkester eller første rad balkong? Eller er det best lengre bak? Har kikket på bilder, men er ikke alltid de viser sannheten. Og det er ganske dyrt, så jeg vil gjerne velge rett. Er det hotellet i tilknytning til teateret bra, eller kan man like godt velge et annet?

Anonymkode: f9e89...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi så nettopp Les Miserabeles på Folketeateret. Satt midt på rad 8. Det var veldig bra. Sitter du nærmere, ser du ikke hele scena uten å snu på hodet, og sitter du lengre bak kan du miste litt av ansiktsutrykk og sånn. Så kan du velge midt i salen, gjerne litt foran det, ville jeg gått for det. 

Anonymkode: 2a96e...198

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Vi så nettopp Les Miserabeles på Folketeateret. Satt midt på rad 8. Det var veldig bra. Sitter du nærmere, ser du ikke hele scena uten å snu på hodet, og sitter du lengre bak kan du miste litt av ansiktsutrykk og sånn. Så kan du velge midt i salen, gjerne litt foran det, ville jeg gått for det. 

Er det skrått gulv der så man ser godt over de på raden foran? Vi vil heller vri hodet fra side til side enn å stirre rett i et bakhode som man må på enkelte teatre..

Anonymkode: f9e89...a57

Skrevet

Det er skrått, ja. Så ble ikke plaget noe av de foran. Men jeg er 177, så ganske høy. Men mamma klaget ikke på det (hun er mye kortere enn meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...