Gå til innhold

Hvor mye betaler du som bor i kollektiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I husleie? Og hvilken by bor du i? :)

Anonymkode: 3010c...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et år siden nå, men bodde i Oslo, 5000 PR mnd pluss strøm fordelt på 3 stk. 

Anonymkode: 57454...c6e

Skrevet

4750 inkl strøm og internett, med eget bad. Tromsø 

Anonymkode: 3c80d...acb

Skrevet

4000 ikke inkl strøm og internett, oslo.

Anonymkode: 79f7f...d25

Skrevet

Jeg betalte 6000 her i dette 2mans bokollektivet, bergen. Så kjøpte jeg den og betaler bare 3000kr til banken og resten går til meg selv + har hele plassen til meg selv. Er så mye billigere og bedre å kjøpe :)

Anonymkode: 69dab...15c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betalte 6000 her i dette 2mans bokollektivet, bergen. Så kjøpte jeg den og betaler bare 3000kr til banken og resten går til meg selv + har hele plassen til meg selv. Er så mye billigere og bedre å kjøpe :)

Man må ha nok penger for å kjøpe. Ikke alle som har det, å de fleste eit vel at det er mer praktisk å kjøpt 

Anonymkode: 57454...c6e

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja så det er bare for studenter å kjøøøøøpe egen leilighet så blir økonomien romsligere! Ahaaaaa! Ja men da får alle studenter gjøre det da. Takk for supert tips!

(Nei er ikke student. Eier selv men forstår jo at det ikke er bare for alle studenter å kjøpe...)

Anonymkode: c4629...096

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte også og bare nedbetale hele lånet, mye bedre, da slipper jeg å betale banken😊

• Liker 2
Skrevet
56 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte også og bare nedbetale hele lånet, mye bedre, da slipper jeg å betale banken😊

Jeg kjøpte også, men jeg betalte kontant jeg, så slapp jeg å betale renter til banken. 😊 Det hadde jo vært å kaste bort penger, og kan ikke gjøre sånt når man er student. 😊 Så kjøp dere noe eget - studenter - men ikke ta opp lån!!!

Anonymkode: 800e7...0ac

• Liker 1
Skrevet

6000 i et lite kollektiv sentralt i Oslo. 

Anonymkode: db757...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...