Gå til innhold

Videofilming av bryllup?

Skal dere videofilme bryllupet deres?  

1. 1. Skal dere videofilme bryllupet deres?

• Skal ikke videofilme bryllupet
      3
    • Vi leier inn en person utenfra som skal filme for oss
      4
    • Vi får en av gjestene til å filme for oss
      17
    • Annet
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Skal dere få videofilmet bryllupet deres? I så fall: Hvordan ordner dere det? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde opprinnelig ikke tenkt på filming, men da jeg så videoen til ei venninne som giftet seg ifjor, var jeg ikke i tvil...det er jo bare en helt topp måte og virkelig bevare det magiske øyeblikket på!

Men så er det jo det at det er litt viktig at filmingen blir litt mer enn bare amatør da...for lyset i kirken er jo ikke optimalt, og lyden kan fort blir veldig dårlig. Derfor tenkte vi først at vi ville leie inn noen til å gjøre det, men etter å ha undersøkt litt, synes vi det ble nokså dyrt... :-? Så kom jeg imidlertid på at min fetter er videograf, og dermed har han fått oppdraget! :wink: Så nå skal han filme selve vielsen for oss, mens han og onkelen min siden deler på å fotografere resten av dagen!!! Helt topp! :sjarmor:

Skrevet

Vi spleiset på et videokamera til jul og har fått en kamerat av min kjære til å filme for oss.

Skrevet

Vi har fått venner til å gjøre det.

Husk at det lønner seg med to kameraer da, et mot bruden og et mot brudgommen :wink:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Vi har fått venner til å gjøre det.

Husk at det lønner seg med to kameraer da, et mot bruden og et mot brudgommen :wink:

Takk for tipset! :wink:

Skrevet
Men så er det jo det at det er litt viktig at filmingen blir litt mer enn bare amatør da...for lyset i kirken er jo ikke optimalt' date=' og lyden kan fort blir veldig dårlig. [/quote']

:Nikke:

Vi er også så heldig å kjenne en proff videofotograf. Men skal betale ham likevel. Jeg tror det blir "priceless" å ha filmen som et minne for ettertiden!

Skrevet

Vi kommer også til å sørge for at kvelden blir festet på tape. Hvem som skal gjøre det vet vi ikke enda... har studert media i tre år så kjenner mange som er kvalifiserte til jobben.

Skrevet

Video i bryllupet er et utrolig godt minne i ettertid, så det anbefales på det sterkeste!

Skrevet

pappa kommer nok til og ta seg av denne delen... Hele familien min på pappas side er intr i fotografering og filming. :-)

Skrevet

en kamerat av oss gjør det. Han redigerer det og spiller det avpå en dvd. Like godt bruke venner og kjente til dette istedet for å bruke penger på en proff, en kamerat ol gjør en like bra jobb

Skrevet

Vi leide inn en proff og det er noen av de best benyttede kronene vi brukte hele dagen. Har sett på det så mange ganger etterpå, det er ganske spesiellt.....

Skrevet

anbefaler å bruke noen dere tror kan klare jobben, helst noen som har litt peiling og gjort det før- Han kompisen vår gjør det gratis, nok av penger å bruke på andre ting om vi ikke skal bruke masse penger på å få en proff, som gjør like bra jobb liksom

Skrevet

Vi har ikke planlagt noe, men flere av gjestene har videokamera. så noe filming blir det vel.

Skrevet

Vi leide en mann til jobben og har absolutt ikke angret på det. Vi har nå en 2 timer lang video vi kan se på fra bryllup + fest.

Skrevet

Jeg skal i alle fall ikke legge opp til noe, jeg hater å bli filmet. Men vet at et par av gjestene elsker å filme, så jeg kan vel ikke stoppe de..

Skrevet

Min kjæres søskenbarn er kameramann i TV2, så jeg har veldig lysst å spørre om han kunne tenke seg å filme bryllupet vårt, selv om jeg ikke liker å bli filmet. Vil nok like å ha film av det likevel.

Tenkte f.eks å foreslå at filming + redigering kunne være bryllupsgaven til oss. Men det er jo litt frekkt å diktere gaven sin da....

Ville uansett gitt han noe ekstra for jobben da, men vet ikke hva enda. Og må jo spørre han først da :)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Til dere som har leid inn noen til å filme bryllupet deres: Hvor mye måtte dere betale for det, og hvor lenge filmet de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...