ztinelize Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Bare for å begynne med det ... jeg HATER å være singel, føler meg såå ensom Men samtidig liker jeg friheten til å snakke med hvem jeg vil, og ha sex med hvem som helst det måtte falle meg inn å gjøre det med. Jeg har skrevet et laangt innlegg tidligere om han her. Jeg liker han veldig godt å han har alle verdiene jeg ser etter, han er liksom "drømmemannen". Men han har vært klar fra starten av at han ikke ønsker noe mer en "uforpliktende kos", men nå skal det være sagt at vi har gjort så mye mer enn bare sex. Sverigetur, hilst på familie, vært med på fotballtreninger/kamper, vært med han på jobben osv... Så jeg vil kategorisere det som mer en fwb om dere skjønner. Møtte han for nesten 12 uker siden og vi har vært mye sammen. Jeg har gitt han frie tøyler hele veien, døren har stått åpen til å ha sex med andre.. Men han har enda ikke gjort det ifølge han. Han virker som en ærlig type så jeg tar sjansen å stoler på det han sier til meg. Han har hatt uendelig muligheter til å gjøre det. Har sagt at om han har seg med andre vet jeg ikke om jeg gidder å fortsette og vi kan avslutte det på en god måte uten å bli bitter. Vi kan heller være "venner". Han har liksom advart meg at det kan skje og bedre at jeg forsvinner nå enn når det har skjedd. Men jeg har sagt at jeg liker han godt og vil fortsette mens leken er god, så får vi se. Det har som nevnt ikke skjedd noe, så det virker som han er "redd" for å miste meg. Han sier han er begynt å bli glad i meg å broren merker han er annereledes med meg enn jenter tidligere. Han mener han kan endre seg for meg!?! X'n hans har blokkert meg på facebook fordi hans bestekompisen sin kjæreste var tydeligvis venner. Og han har snakket en del om meg til han bestekompisen som han har sagt videre til kjæretsten og derfra videre til x'n. Som har gjort slik at hun har blokkert meg. Så tydeligvis tror jo hun kanskje at vi holder på eller noe? Hva tenker dere om det. Er jo litt spesielt i og med at x'n har funnet seg en ny. Men nå vet jeg ikke helt om jeg orker å utsette meg for den usikkerheten? Mener dere at man kan utvikle følelser over tid i og med at man har sagt at man ikke ønsker noe mer? Har også konfrontert han med at visst dette ble for mye for han kan han velge å "gå nå, enn om 2 mnd" f.eks. Fordi jeg har merket at han ble litt fraværende og virket "lei". Og når jeg nevnte dette ble han myye mer på, som han vil ha meg der. Men nå er han mer fraværende igjen? Alltid meg som må ta initiativ til å gjøre ting osv.. Men han har sagt at jeg ikke bør være redd for å spørre for det er det han liker med meg, at jeg tar initiativ å vil finne på ting. Mener dere det er noe håp her? Fordi jeg liker han innmari godt og slike som han kommer man ikke over når som helst. Vil virkelig prøve å få det til å fungere. Så jeg lurte på om noen som har erfaringer med at man går inn i et forhold der intensjonene først har vært helt annerledes, som noe uforpliktende til å begynne med så har det gått seg til? Endret 20. oktober 2017 av ztinelize
ztinelize Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2017 (endret) 9 minutter siden, ztinelize skrev: Endret 20. oktober 2017 av ztinelize
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 18 minutter siden, ztinelize skrev: Bare for å begynne med det ... jeg HATER å være singel, føler meg såå ensom Men samtidig liker jeg friheten til å snakke med hvem jeg vil, og ha sex med hvem som helst det måtte falle meg inn å gjøre det med. Jeg har skrevet et laangt innlegg tidligere om han her. Jeg liker han veldig godt å han har alle verdiene jeg ser etter, han er liksom "drømmemannen". Men han har vært klar fra starten av at han ikke ønsker noe mer en "uforpliktende kos", men nå skal det være sagt at vi har gjort så mye mer enn bare sex. Sverigetur, hilst på familie, vært med på fotballtreninger/kamper, vært med han på jobben osv... Så jeg vil kategorisere det som mer en fwb om dere skjønner. Møtte han for nesten 12 uker siden og vi har vært mye sammen. Jeg har gitt han frie tøyler hele veien, døren har stått åpen til å ha sex med andre.. Men han har enda ikke gjort det ifølge han. Han virker som en ærlig type så jeg tar sjansen å stoler på det han sier til meg. Han har hatt uendelig muligheter til å gjøre det. Har sagt at om han har seg med andre vet jeg ikke om jeg gidder å fortsette og vi kan avslutte det på en god måte uten å bli bitter. Vi kan heller være "venner". Han har liksom advart meg at det kan skje og bedre at jeg forsvinner nå enn når det har skjedd. Men jeg har sagt at jeg liker han godt og vil fortsette mens leken er god, så får vi se. Det har som nevnt ikke skjedd noe, så det virker som han er "redd" for å miste meg. Han sier han er begynt å bli glad i meg å broren merker han er annereledes med meg enn jenter tidligere. Han mener han kan endre seg for meg!?! X'n hans har blokkert meg på facebook fordi hans bestekompisen sin kjæreste var tydeligvis venner. Og han har snakket en del om meg til han bestekompisen som han har sagt videre til kjæretsten og derfra videre til x'n. Som har gjort slik at hun har blokkert meg. Så tydeligvis tror jo hun kanskje at vi holder på eller noe? Hva tenker dere om det. Er jo litt spesielt i og med at x'n har funnet seg en ny. Men nå vet jeg ikke helt om jeg orker å utsette meg for den usikkerheten? Mener dere at man kan utvikle følelser over tid i og med at man har sagt at man ikke ønsker noe mer? Har også konfrontert han med at visst dette ble for mye for han kan han velge å "gå nå, enn om 2 mnd" f.eks. Fordi jeg har merket at han ble litt fraværende og virket "lei". Og når jeg nevnte dette ble han myye mer på, som han vil ha meg der. Men nå er han mer fraværende igjen? Alltid meg som må ta initiativ til å gjøre ting osv.. Men han har sagt at jeg ikke bør være redd for å spørre for det er det han liker med meg, at jeg tar initiativ å vil finne på ting. Mener dere det er noe håp her? Fordi jeg liker han innmari godt og slike som han kommer man ikke over når som helst. Vil virkelig prøve å få det til å fungere. Så jeg lurte på om noen som har erfaringer med at man går inn i et forhold der intensjonene først har vært helt annerledes, som noe uforpliktende til å begynne med så har det gått seg til? han sier det er uforpliktende kos. det er det du skal forholde deg til Anonymkode: 609e5...0e9 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #4 Skrevet 20. oktober 2017 Nei han har jo sagt at det er uforpliktende kos og da er det det. Som venner kan man fint dra på sverigetur og kamper sammen og hilse på familien osv. Selvfølgelig sier han ikke til deg om han har ligget med andre damer, når du har sagt til han at du ikke tror du gidder å pule mer å han om han gjør det. Hvis du begynner å få følelser for han bør du si rett ut til han at du begynner å få følelser så enten blir dere kjærester (nå, ikke "når han er klar, ja kanskje i fremtiden osv") eller så må du skåne deg selv fra å holde på med han mer. Anonymkode: b99e3...d5c
ztinelize Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: han sier det er uforpliktende kos. det er det du skal forholde deg til Anonymkode: 609e5...0e9 Jeg forstår det, men lurte egentlig på om det er muligheter for at det kan utvikle seg til noe mer over lengre tid ?
bortebra Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 Det er umulig å si om det utvikler seg til noe mer. Når jeg sier til noen at jeg ikke er interessert i noe mer, så er det fordi det mangler noe grunnleggende. Og det samme tror jeg har vært greia når menn har sagt det samme til meg. Vi har som regel da gått over til kun å være venner. Jeg har dessverre ingen solskinnshistorier å komme med. Det kan godt hende at det finnes, men jeg tror du skal høre på hva han sier. Det høres mer ut som han blir trigga av jakta; når du ikke vil ha han fullt så mye, så blir han interessert igjen. Og av erfaring er ikke det begynnende kjærlighet. Det er mer bare et spill.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #7 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg ville kuttet kontakten tvert. Men det er meg. Anonymkode: 79d63...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #8 Skrevet 22. oktober 2017 Selvfølgelig er der håp. Men det er sånn ca 1%. Anonymkode: 93a09...1ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå