Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en dame på 29 år som ønsker en kjæreste. Etter en del dårlige dates møtte jeg en skikkelig bra fyr i høst. Vi har nå vært på 4 dates og skal møtes i morgen. Nå sitter jeg her og vil avlyse. Føler det er et ork og kjenner at jeg er så ambivalent til å møte han. Vil ikke sove der for jeg vil heller hjem og få en god natts søvn i egen seng og våkne opp og få noe ut av søndagen. Har ikke droppet det fordi jeg tenker at jeg ikke har så mye tid og ikke kan la bra menn gå. Alle vennene mine har kjærester og er etablert og jeg vil ikke ende alene. Samtidig føler jeg meg fæl som tenker sånn her, tenk om han hadde visst det og om han faktisk er interessert og bryr seg... 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 5261a...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det du føler blir riktig for deg. Bare fordi andre har kjæreste, gifter seg og får barn, trenger ikke du å følge samfunnets normer.

• Liker 2
Skrevet

Hva ser du for deg fremover da? Er det en fyr du potensielt kunne blitt sammen med? Om du ikke har de rette følelsene så bør du bare la det gå... Du har plenty med tid!!

Anonymkode: b7d10...115

• Liker 2
Skrevet

Du har vært lenge nok alene, til at du har blitt selvstendig og litt sær. Du kan nok date og gjøre kjærestegreier du også, men det gjelder bare å finne rette formen, der du ikke føler deg invadert. Og så må du kommunisere det. 

Anonymkode: 6429b...d54

• Liker 1
Skrevet

For meg hadde det vært et dårlig tegn etter 4 dater. Da pleier jeg å vite at det har potensiale til å utvikle seg til noe bra, så jeg gleder meg til å se ham igjen. Men det kan godt hende du er treigere enn meg. 

Anonymkode: 85197...b69

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke giddet. Har det likt som deg. Mister interessen fort, og har ingen ønsker om å sette mine ønsker og behov tilside... men om mannen er rett tenker jeg vi merker det:) 

Anonymkode: bb582...de2

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hei!

Jeg er en dame på 29 år som ønsker en kjæreste. Etter en del dårlige dates møtte jeg en skikkelig bra fyr i høst. Vi har nå vært på 4 dates og skal møtes i morgen. Nå sitter jeg her og vil avlyse. Føler det er et ork og kjenner at jeg er så ambivalent til å møte han. Vil ikke sove der for jeg vil heller hjem og få en god natts søvn i egen seng og våkne opp og få noe ut av søndagen. Har ikke droppet det fordi jeg tenker at jeg ikke har så mye tid og ikke kan la bra menn gå. Alle vennene mine har kjærester og er etablert og jeg vil ikke ende alene. Samtidig føler jeg meg fæl som tenker sånn her, tenk om han hadde visst det og om han faktisk er interessert og bryr seg... 

Hva ville dere gjort?

Kanksje slutte å være prinsesse og gå på daten?

Anonymkode: b3acf...80c

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanksje slutte å være prinsesse og gå på daten?

Anonymkode: b3acf...80c

Herregud. Man er ikke "prinsesse" fordi man nøler om man vil gå på date eller ikke. 
Stopp med kvinneundertrykkinga di, det er kvinners fulle rett til å ikke gå på date med deg selvom du syntes de er kravstore pga det. Det sier ganske mye om hvor ræva kvaliteter du har for så i det sånn når du mener kvinner er kravstore fordi de ikke vil på date. Step up your game son 

Anonymkode: 873aa...01b

• Liker 2
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Hva ser du for deg fremover da? Er det en fyr du potensielt kunne blitt sammen med? Om du ikke har de rette følelsene så bør du bare la det gå... Du har plenty med tid!!

Anonymkode: b7d10...115

Takk for svar! Føler bare at når man er 29 begynner tiden å renne ut :/ 

Skrevet

29 år er seriøst ingen alder, men man bør ikke la for mange gode menn gå - de vokser ikke på trær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...