AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 i virkeligheten ? Anonymkode: efd50...685
Norre Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Tja... Noen virker både hyggelige og gløgge, men det kan være stor forskjell på skjerm og ansikt. Tror jeg er fornøyd med skjermversjonene, jeg! 🙂
WubWub Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Har en mistanke om at jeg ville kommet godt overens med C.Tramell, Nastine, Horten Market, Miss.Wildfox , abrasiveRefraction, CaraEvingne, Belbus, KaDust, Siri84 og Fredsmegleren. Fin gjeng det der, kremen av kremen.
Gjest WayTooSerious Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 Aner ikke! Enkelte brukere kommenterer veldig ofte. Av og til får jeg et positivt «bilde» av personen, og tenke; jøss, det var et hyggelig og fornuftig svar. For en trivelig person. Og så ser jeg senere, hvordan samme pers. har svart en annen bruker. Og da angrer jeg nesten på at jeg tenkte at personen var hyggelig. Og håper personen kun er slik, på nett i et forum hvor personen kan være «anonym» bak et alias.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå