Gå til innhold

Hvordan ser din drømme-loftstue ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farger, møbler. Ca 25 kvm, skråtak med høye knevegger og takvinduer. Lyst rom som tåler både lyse og mørke vegger. Hvite dører, trapp og lister i hele huset. 

Jeg vil ikke være kjedelig, men jeg er helt fantasiløs. 

Hvilke farger og materialer ville du hatt på gulv og vegger? Link gjerne inspirasjonsbilder dere synes er fine. 

Takk! 

Anonymkode: 3340e...771

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke møbler skal det være der inne? Skal rommet brukes til å sove i?

Anonymkode: d604c...02e

Skrevet

Den eksisterer ikke. Fullstendig unødvendig luksus, bortkastede og rådyre kvadratmetre jeg ikke skal ha i mitt hus.

Anonymkode: 2e9d9...7bd

Skrevet (endret)

Ståhøyde i hele rommet. Har bodd med skråtak, og går litt skeivt (for å ikke stange) fremdeles.

Endret av T-Rex
Skrevet

Ville laget en stue med lavt bord, store sitteputer og masse farger. Østeninspirert. Grønne planter. 

Anonymkode: 21f79...bac

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den eksisterer ikke. Fullstendig unødvendig luksus, bortkastede og rådyre kvadratmetre jeg ikke skal ha i mitt hus.

Rommet kan jo også brukes til gjesterom og/ eller kontor?

Anonymkode: d604c...02e

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Den ser sånn ut

Bilderesultat for loftstueBilderesultat for loftstue inspirasjon

Endret av Catalina Culès
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det, men hos oss blitt det en forstørret hall, det skal være tre soverom og bad der, så loftstue er alternativet til en stor, lys hall. 

Møbler blitt nye, alt blir nytt. Det er skråtak på ene langsiden, ellers fulle vegger. Jeg ser på farger, men dras mot trygge grå og hvite. Jeg vil så gjerne være litt modig, uten sitrongult med grønne prikker, liksom. 

Anonymkode: 3340e...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...