Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Beklager kanskje  dumt spørsmål, men får man kjøpt julegaver nå som man kan få byttelapp til over jul?

jeg har alltid startet å handle i desember, men i år skal jeg være flink å starte tidligere for å unngå stress. 

I så fall, når starter dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har startet.

Anonymkode: 09f96...010

Skrevet

Kommer helt an på butikken. Alle har forskjellige bytteregler. Du må spørre de forskjellige butikkene. 

• Liker 1
Skrevet

Kjedebutikker har som oftest åpent kjøp i flere måneder, 6 måneder er veldig vanlig. Private butikker er det nok vanskeligere med. 

Anonymkode: 526b2...006

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger og erfaringer. Tenkte jeg skulle være litt tidligere ute i år og starte nå som november nærmer seg.

Gjest Galaxy X
Skrevet

Hehe, du er sein om du vil være "tidlig ute" :fnise: Jeg jobber i klesbutikk for menn og har hatt folk som kjøper julegaver hele sommeren! En venninne av meg er i tillegg ferdig nå. Jeg derimot liker å spare det til desember, jeg syns det er så koselig! :ninuskapus:

(Men jeg er 24 år, kommer fra en liten familie og er barnløs, så er kanskje hakket enklere for meg enn for mange andre.) 

Skrevet

Spør i hver enkelt butikk du. Det er ingen fasit for når de ulike butikkene starter med byttelappen for julegaver :) 

Anonymkode: 745ff...501

Skrevet (endret)
6 timer siden, Galaxy X skrev:

Hehe, du er sein om du vil være "tidlig ute" :fnise: Jeg jobber i klesbutikk for menn og har hatt folk som kjøper julegaver hele sommeren! En venninne av meg er i tillegg ferdig nå. Jeg derimot liker å spare det til desember, jeg syns det er så koselig! :ninuskapus:

(Men jeg er 24 år, kommer fra en liten familie og er barnløs, så er kanskje hakket enklere for meg enn for mange andre.) 

Haha, ja jeg er kanskje sein for å være tidlig 😆 men jeg har alltid vært en notorisk desember handler, for jeg elsker alt som har med jul å gjøre. Og å handle julegaver har jeg kost meg med, og sett på som en klar desemberaktivitet. Men etter flere småbarn kom til, ser jeg at jeg bør starte litt tidligere da det plutselig er mye annet som skjer den måneden 🎅🏻

Edit: skrivefeil

Endret av MrsRose
Skrevet

Jeg jobber på Enklere Liv, og der markerer jeg det som er julegaver - vi har 30 dagers bytterett i utgangspunktet, men vi forlenger datoen for bytting etter jul i begynnelsen/midten av november, så enn så lenge må vi gjøre det sånn for at folk skal få sjansen til å kunne bytte. 

Anonymkode: 51872...5ee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...