AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Er det andre prøvere som opplever at PMS plagene tiltar i styrke jo lengre tid man er prøvere? Jeg har aldri vært spesielt påvirket men etter tre år som prøvere med gjentagende sa/ma kjenner jeg at det nå går på helsa løst ogjeg vurderer å gi opp rett og slett for jeg orker ikke ha det slik om jeg er den eneste.. Anonymkode: 73f3c...d96
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 På 10/20/2017 den 11.25, AnonymBruker skrev: Er det andre prøvere som opplever at PMS plagene tiltar i styrke jo lengre tid man er prøvere? Jeg har aldri vært spesielt påvirket men etter tre år som prøvere med gjentagende sa/ma kjenner jeg at det nå går på helsa løst ogjeg vurderer å gi opp rett og slett for jeg orker ikke ha det slik om jeg er den eneste.. Anonymkode: 73f3c...d96 Det er ikke sikkert at dette kommer av PMS. Det kan være alt fra humørsvingninger på grunn av depresjon, til stress og angst pga bekymringer Anonymkode: 32192...758
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert at dette kommer av PMS. Det kan være alt fra humørsvingninger på grunn av depresjon, til stress og angst pga bekymringer Anonymkode: 32192...758 Er det ikke da merkelig at det kommer til samme tid i syklus og ikke er regelmessige ellers også? Jeg kan omtrent stille syklusklokken etter disse endringene når de oppstår og på grunn av dem si hvorvidt det blir positiv EL eller ikke, når mensen kommer osv.. Anonymkode: 73f3c...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå