Gjest *kine* Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Hei! Vi hadde jentekveld på byn i går. Den ene venninna mi hadde en svart morsom kjole med sidesplitter. En av jentene på vorspielt gjorde et stort nummer ut av at strømpekanten på stayupsene var godt synlig. Hun mente at dette var både uanstendig og harry. Venninna mi ble lei seg. :-( Hva synes dere? *kine*
Gjest Embla s Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 Vel, enten hadde hun svært lave stay-ups, eller svært høye splitter i skjørtet Det høres litt tacky ut, men syns framtoning ellers (stil, oppførsel, resten av antrekket, sminke, etc) har mye å si for hvordan jeg ville sett på et slikt antrekk!
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Enig, enten var skjørtet utrolig kort, eller strømpene veldig lave. Men nei, strømper skal ikke synes. Det er tacky.
Gjest *kine* Skrevet 23. januar 2005 #4 Skrevet 23. januar 2005 Ikke så veldig tacky. Kjolen var veldig tettsittende. Strømpene hadde også en ganske bred kant. Hun er egentlig ganske elegant. Klassisk. Hadde støvletter til. Tror ikke synlige strømper var en planlagt del av antrekket. Selv synes jeg ikke det var/er en bigdeal. *kine*
Gjest *kine* Skrevet 23. januar 2005 #5 Skrevet 23. januar 2005 Ikke så veldig tacky. Kjolen var veldig tettsittende. Strømpene hadde også en ganske bred kant. Hun er egentlig ganske elegant. Klassisk. Hadde støvletter til. Tror ikke synlige strømper var en planlagt del av antrekket. Selv synes jeg ikke det var/er en bigdeal. *kine*
Gjest Madam Felle Skrevet 23. januar 2005 #6 Skrevet 23. januar 2005 Visse mennesker må bare kommentere andre, for å fremheve seg selv. Og jeg synes det var frekt, å si det på den måten til henne.
Gjest Xavia Skrevet 23. januar 2005 #7 Skrevet 23. januar 2005 Jeg synes det høres tacky ut å vise strømpene med vilje.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #8 Skrevet 23. januar 2005 Tacky er det kanskje, men hvis jeg ved et uhell hadde hatt synlig strømpekant, og det hadde blitt påpekt til meg på den måten, hadde nok kvelden blitt mer eller mindre ødelagt, fordi jeg ville blitt totalt fokusert på det..
Gjest Étoile Skrevet 23. januar 2005 #9 Skrevet 23. januar 2005 Jeg synes det var unødvendig å kommentere det og lage noe stort nummer utav det. Men strømpekant er tacky.
Andrine22 Skrevet 23. januar 2005 #10 Skrevet 23. januar 2005 Er tacky er ord som er blitt veldig "in" nå eller? Jeg syns det var dårlig gjort å gjøre et stort nummer ut av strømpekantene, det er da vel ikke noen big deal??!
Gjest Daniella_ Skrevet 23. januar 2005 #11 Skrevet 23. januar 2005 Jeg syns det er harry. Men hadde ikke laget noe nummer ut av det. Vil min venninne gå i det så er det hennes sak!! Dårlig gjort av venninnene dine å kommentere det. Hvem bryr seg? Argh...
Gjest *kine* Skrevet 23. januar 2005 #12 Skrevet 23. januar 2005 Tror ikke hun hadde lagt merke til det før det ble påpekt. Hun andre kan være ganske frekk når hun drikker. Tross alt tror jeg hun koste seg på byn! *kine*
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #13 Skrevet 23. januar 2005 Hah, tenk å henge seg opp i noe sånt da!
LilleSol Skrevet 24. januar 2005 #14 Skrevet 24. januar 2005 Syntes ikke det er noe pent, men ville aldri sagt noe om det til en venninne. Syntes det er litt hensynsløst. Tenker litt dårlig selvtillit blandet med frekkhet jeg da..
Junebug Skrevet 24. januar 2005 #15 Skrevet 24. januar 2005 Syntes ikke det er noe pent, men ville aldri sagt noe om det til en venninne. Syntes det er litt hensynsløst. Tenker litt dårlig selvtillit blandet med frekkhet jeg da.. Helt enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå