Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi hadde jentekveld på byn i går. Den ene venninna mi hadde en svart morsom kjole med sidesplitter.

En av jentene på vorspielt gjorde et stort nummer ut av at strømpekanten på stayupsene var godt synlig. Hun mente at dette var både uanstendig og harry. Venninna mi ble lei seg. :-(

Hva synes dere?

*kine*

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Vel, enten hadde hun svært lave stay-ups, eller svært høye splitter i skjørtet :wink: Det høres litt tacky ut, men syns framtoning ellers (stil, oppførsel, resten av antrekket, sminke, etc) har mye å si for hvordan jeg ville sett på et slikt antrekk!

Skrevet

Enig, enten var skjørtet utrolig kort, eller strømpene veldig lave.

Men nei, strømper skal ikke synes. Det er tacky.

Skrevet

Ikke så veldig tacky. Kjolen var veldig tettsittende. Strømpene hadde også en ganske bred kant.

Hun er egentlig ganske elegant. Klassisk. Hadde støvletter til.

Tror ikke synlige strømper var en planlagt del av antrekket. Selv synes jeg ikke det var/er en bigdeal.

*kine*

Skrevet

Ikke så veldig tacky. Kjolen var veldig tettsittende. Strømpene hadde også en ganske bred kant.

Hun er egentlig ganske elegant. Klassisk. Hadde støvletter til.

Tror ikke synlige strømper var en planlagt del av antrekket. Selv synes jeg ikke det var/er en bigdeal.

*kine*

Gjest Madam Felle
Skrevet

Visse mennesker må bare kommentere andre, for å fremheve seg selv. Og jeg synes det var frekt, å si det på den måten til henne.

Skrevet

Jeg synes det høres tacky ut å vise strømpene med vilje.

Skrevet

Tacky er det kanskje, men hvis jeg ved et uhell hadde hatt synlig strømpekant, og det hadde blitt påpekt til meg på den måten, hadde nok kvelden blitt mer eller mindre ødelagt, fordi jeg ville blitt totalt fokusert på det.. :roll:

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg synes det var unødvendig å kommentere det og lage noe stort nummer utav det.

Men strømpekant er tacky.

Skrevet

Er tacky er ord som er blitt veldig "in" nå eller?

Jeg syns det var dårlig gjort å gjøre et stort nummer ut av strømpekantene, det er da vel ikke noen big deal??!

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg syns det er harry. Men hadde ikke laget noe nummer ut av det.

Vil min venninne gå i det så er det hennes sak!! Dårlig gjort av venninnene dine å kommentere det. Hvem bryr seg? :roll: Argh...

Skrevet

Tror ikke hun hadde lagt merke til det før det ble påpekt. Hun andre kan være ganske frekk når hun drikker.

Tross alt tror jeg hun koste seg på byn!

*kine*

Gjest Anonymous
Skrevet

Hah, tenk å henge seg opp i noe sånt da! :roll::ler:

Skrevet

Syntes ikke det er noe pent, men ville aldri sagt noe om det til en venninne. Syntes det er litt hensynsløst.

Tenker litt dårlig selvtillit blandet med frekkhet jeg da..

Skrevet
Syntes ikke det er noe pent, men ville aldri sagt noe om det til en venninne. Syntes det er litt hensynsløst.

Tenker litt dårlig selvtillit blandet med frekkhet jeg da..

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...