AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #1 Skrevet 20. oktober 2017 Finnes det jobb for siviløkonomer i forsvaret? Eller helst en utdanning man kan ta i forsvaret som bygger på siviløkonomutdannelsen? For noen år siden fantes det befalskole for etteretning og språk, men ser ikke ut som den eksisterer lengre? Er ferdigutdannet om et år, og kjenner jeg angrer litt på at jeg aldri dro i forsvaret. ps, er jente 😊 Anonymkode: f2acc...c78
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #2 Skrevet 20. oktober 2017 Det finnes plenty av sivile jobber i forsvaret, også for økonomer. Så ja. Forsvaret har også en økonomi som må styres, og de setter ikke akkurat uutdannede til å forvalte pengesekken. Anonymkode: fafe6...a50
Gjest Skjæra på tunet Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 Etterretningshøgskolen med språk og etterretning som fag finnes fortsatt skulle jeg mene. Forsvarsforum hadde en artikkel om det for ikke lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #4 Skrevet 20. oktober 2017 17 minutter siden, Skjæra på tunet skrev: Etterretningshøgskolen med språk og etterretning som fag finnes fortsatt skulle jeg mene. Forsvarsforum hadde en artikkel om det for ikke lenge siden. Se der ja, takk! Anonymkode: f2acc...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå