Gå til innhold

Hva gjør dere kvelden før den store DAGEN?

Hvor tilbringes natten før bryllupsdagen?  

1 stemme

1. 1. Hvor tilbringes natten før bryllupsdagen?

• Vi begge sover hjemme hos oss selv.
      15
    • Jeg sover hos mine foreldre.
      9
    • Han sover hos sine foreldre.
      6
    • Annet?
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje litt tidlig for mange å svare på dette spørsmålet men hva gjør dere kvelden før bryllupsdagen?

Skal dere sove sammen med kjæresten eller drar en av dere bord denne natten?

Jeg tror min kjære kommer til å sove hjemme hos sine foreldre og at jeg kanskje får besøk av min forlover som blir natten over hos meg.

Hadde mine foreldre bodd her i nærheten så hadde kanskje jeg sovet hjemme hos mine foreldre....tror jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover hos mamman og pappan min. Han sover her hjemme.

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Jeg regner med at jeg sover hos mamma, mens samboeren min og våre to barn sover hos svigermor. Vi skal ikke gifte oss der vi bor.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har bestemt oss for å "ta bryllupsnatta på forskudd". Dagen før dagen leier vi hotellrom - går på kino og spiser god mat ute. Vi gjør det slik av praktiske årsaker.

Skrevet

Regner med at vi begge sover hjemme natta før. Vi gifter oss ikke i byen vi bor, og brudepyntingen av meg tror jeg skal foregå der vi skal gifte oss. Frisør og blomster altså der, og skifter kanskje på hotellrommet til mamma og pappa, eller hotellrommet vi skal ha bryllupsnatta. Han skifter hos sine foreldre regner jeg med, som bor der vi gifter oss. Vielsen er ikke før 16.00 så vi har god tid på oss.

Alternativet er at han sover hos sine foreldre og så sover min forlover her hjemme sammen med meg kvelden før..

Skrevet

Passer ikke helt inn i noen av alternativene her vi...så det ble annet!

Men planen er altså at vi begge sover hos mine foreldre, siden vårt hus ligger i Kr.sand og han har hele familien bosatt langt borte fra Oslo... Nå har vi jo pusset opp barnerommet mitt, så da kan vi begge være der. Hvis ikke er det mulig jeg sover hjemme alene hos mine foreldre med forlover, eller på hotell med forlover, og han med sin forlover. Noe sånt, må nesten avklare det nærmere! :wink:

Skrevet

Min kjære skal sove hos sin mor, far eller farmor. Min forlover skal sove i vår leilighet sammen med meg, både fordi hun ikke bor her i byen og trenger et sted å sove, og fordi vi skal ha en skikkelig jentekveld bare oss to. Vin, god mat og masse mimring og fnising. Gjelder bare å begrense inntaket av vin... Tror det blir en fin oppladning til den store dagen!

Skrevet

Min mann tok med seg sønnene hjem til foreldrene sine. Og jeg og datteren min sov her hjemme alene. Så kom forloveren min hit på morgenen og hjalp til med håret og slikt.

Skrevet

Vi skal gifte oss på mitt hjemsted og begge kommer derfor til å overnatte hos mine foreldre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle sove på hotell sammen med mamma... Og sambo sover hjemme.

Skrevet

For oss finnes det ingen andre alternativer enn å sove sammen og kose oss natten før bryllupet vårt!

Jeg syns vel kanskje det er litt rart at voksne mennesker drar hvert til sitt og hjem til foreldrene sine...

Skrevet

Tenkte å sove på hotell, forhåpentligvis sammen med forloveren(e) min(e). Har lyst til å gå på cafe og kose meg siste kvelden som frøken :ler:

Brudgommen sover hjemme sammen med våre to barn og får hjelp med dem om morgenen av mamma - håper jeg, har ikke snakket med noen om dette... :oops:

Skrevet

Her sover vi hver for seg, selv om ikke vi skal gifte oss før neste år, så har vi allerede diskutert dette, og han får evt dra hjem til sin mor, eller overnatte med sin forlover. :) Jeg blir her hjemme med ungene og koser meg.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Han sover hos sine foreldre. Jeg sover hos hans tante - sammen mine foreldre og mormor!

Skrevet

hvorfor i ss..... skal man sove hver for seg natte før bryllypet når man sover sammen hver eneste natt ellers? Jeg skjønner faktisk ikke peonget i det teite greiene.,

Skrevet

Jeg har tenkt å ordne meg så jeg kan dele rom med noen av mine single venninner kvelden før - alle våre gjester må overnatte uansett. Det blir som et slags mini-utdrikkingslag ;) Jeg synes det er greit å ha en markering av at man går over fra en "måte" å bo sammen på til en annen, jeg...

Skrevet
hvorfor i ss..... skal man sove hver for seg natte før bryllypet når man sover sammen hver eneste natt ellers? Jeg skjønner faktisk ikke peonget i det teite greiene.,

Jeg synes det øker spenningen litt jeg. Det å gå inn kirken uten å ha sett B. hele dagen...

Skrevet

Vi hadde i utgangspunktet planlagt å sove hver for oss, men siden huset vårt var fullt av hans familie ble det til at vi sov sammen hos moren min. Mannen min reiste hjem til oss på morgenen før jeg dro til frisøren.

Jeg har alltid tenkt at det å sove hver for seg ville være så bra, men etter å ha sovet sammen må jeg si at det var utrolig koselig. Det deilige var jo å endelig kunne roe oss litt og snakke sammen om det som skulle skje dagen etter i ro og fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...