~sikka~ Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne det som er lagret? Må formatere men vil ikke miste alle karakterene og husene mine og sånt...
Gjest Hel Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 Det jeg pleier å lage backups av er alle nabolagene slik jeg har lagret dem. Her finner du de: Mine Dokumenter/EA Games/The Sims 2/Neighborhoods Mappene der heter N001, N002 og N003 (og N004 osv hvis du har laget egne nabolag). I hver av disse mappene er det filer som heter N001_Neighborhood, N002_Neighborhood osv. Det er de du må kopiere. Hvis du laster ned objekter og sånt må du kopiere Downloads mappen. Lager du sims og andre ting i Body Shop må du kopiere SavedSims mappen (og kanskje Projects men jeg er ikke helt sikker). Nå til advaselen. Det er ikke sikkert helt 100% den rette måten og gjøre det på men det funker for meg.
~sikka~ Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2005 Oki tusen takk. Skal teste ut dette nå, går sikkert bra. Hvis ikke så skal jeg sikkert overleve likevel
Gjest Hel Skrevet 23. januar 2005 #4 Skrevet 23. januar 2005 Ingen årsak. :-) Og hvis du er usikker kan du jo bare kopiere hele Neighborhoods mappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå