Gå til innhold

Sminke

Gjest anonym

Fremhevede innlegg

Skrevet

eller bruk vannfast mascara :wink:

mm... eller som jeg har tenkt til: Farge øyenvippene.

Har gjort det en sommer tidligere og det var utrolig deilig å slippe å bruke smike og sammtidig føle at jeg så bra ut. :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Kanebo har et produkt som får sminke til å sitte bedre. 10 seconds rejuvination -- something.

Catzy

Ja, det er kjempebra, om det er det serumet du mener? Er veldig bra i kombinasjon med Total Finish-pudderet!

Skrevet

mm... eller som jeg har tenkt til: Farge øyenvippene.

Har gjort det en sommer tidligere og det var utrolig deilig å slippe å bruke smike og sammtidig føle at jeg så bra ut. :-)

med mine små spinkle øyevipper må det nok kraftigere saker til en litt farge :wink: desverre

Gjest Brud2005
Skrevet

Smør på Elisabeth Ardens Eye fix primer på øyelokket før du sminker deg. Da beveger ikke øyenskyggen seg en millimeter. :)

Vannfast maskara hjelper ikke når tårene kommer - be derfor frisøren om å spraye litt hårspray (et stykke fra) i fjeset når du er ferdigsminket - da sitter den. Husk å knipe igjen øynene godt (ikke bare lukke dem forsiktig).

Lykke til.

Skrevet

Min vannfaste mascara holder hvertfall mot tårer, og det er en billig - mascara :o Er ikke det poenget med vannfast da?

Gjest Brud2005
Skrevet
Min vannfaste mascara holder hvertfall mot tårer' date=' og det er en billig - mascara :o Er ikke det poenget med vannfast da?[/quote']

Hihi :ler: Joda det er poenget, men en hel dag med gledestårer gjør visst at selv den beste maskaraen må gi etter (hilsen en make up-artist, ikke mitt påfunn :) ) Ja ja, uansett, det var nå bare et tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...