smilepia Skrevet 25. januar 2005 #21 Skrevet 25. januar 2005 eller bruk vannfast mascara mm... eller som jeg har tenkt til: Farge øyenvippene. Har gjort det en sommer tidligere og det var utrolig deilig å slippe å bruke smike og sammtidig føle at jeg så bra ut. :-)
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. januar 2005 #22 Skrevet 26. januar 2005 Kanebo har et produkt som får sminke til å sitte bedre. 10 seconds rejuvination -- something. Catzy Ja, det er kjempebra, om det er det serumet du mener? Er veldig bra i kombinasjon med Total Finish-pudderet!
Arwen Skrevet 26. januar 2005 #23 Skrevet 26. januar 2005 mm... eller som jeg har tenkt til: Farge øyenvippene. Har gjort det en sommer tidligere og det var utrolig deilig å slippe å bruke smike og sammtidig føle at jeg så bra ut. :-) med mine små spinkle øyevipper må det nok kraftigere saker til en litt farge desverre
Gjest Brud2005 Skrevet 26. januar 2005 #24 Skrevet 26. januar 2005 Smør på Elisabeth Ardens Eye fix primer på øyelokket før du sminker deg. Da beveger ikke øyenskyggen seg en millimeter. Vannfast maskara hjelper ikke når tårene kommer - be derfor frisøren om å spraye litt hårspray (et stykke fra) i fjeset når du er ferdigsminket - da sitter den. Husk å knipe igjen øynene godt (ikke bare lukke dem forsiktig). Lykke til.
Arwen Skrevet 27. januar 2005 #25 Skrevet 27. januar 2005 Min vannfaste mascara holder hvertfall mot tårer, og det er en billig - mascara :o Er ikke det poenget med vannfast da?
Gjest Brud2005 Skrevet 27. januar 2005 #26 Skrevet 27. januar 2005 Min vannfaste mascara holder hvertfall mot tårer' date=' og det er en billig - mascara :o Er ikke det poenget med vannfast da?[/quote'] Hihi Joda det er poenget, men en hel dag med gledestårer gjør visst at selv den beste maskaraen må gi etter (hilsen en make up-artist, ikke mitt påfunn ) Ja ja, uansett, det var nå bare et tips.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå