Gå til innhold

Sminke

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest julie i.i
Skrevet

Noen som har peiling på sminke?? Jeg skal sminke meg selv, men lurer på hva man skal ha under fundationen og øyeskyggen for at den skal sitte bedre?? Og er det noen som har noen erfaringer ang. merker?? Noen som er bedre enn andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjærne greit og bruke litt nøytralt pudder over etterpå da det vil sitte litt bedre. både på øyne og ansikt.og så ta øyen sminke på.

Skrevet

Lurer litt, jeg og... Hvordan får man foundationen til å sitte og bli pen? Jeg synes den blir så skjoldete så fort..... :klø:

Skrevet

Jeg pleier bare å ha krem under foundationen. Bruker øyenskygge fra chanel og den sitter som et skudd hele dagen (i alle fall på min hud)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Ville brukt svamp når du legger foundation og pudder etterpå :-)

Finnes det ikke et blad som heter "Make-up" kanskje noen tips der

Skrevet

Kanebo har et produkt som får sminke til å sitte bedre. 10 seconds rejuvination -- something.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

kan man gå på noen slags salong og få tips?

hudpleiesalong eller noe slikt.? Har ikke så god peiling på sminke så...

Skrevet

Mange hudpleiesalonger gir deg gjerne et sminkekurs, dersom du skal sminke deg selv den store dagen. Bare å gå innom å høre :-)

Skrevet

TIPS!

Bruk lite eller ingen sminke under øynene. Det har det med å komme tårer på en sånn dag og da behøver man ikke bry seg om at øyensminken skal renne.

Gjest Anonymous
Skrevet

ok.. måtte bare høre om det var hudpleiesalonger man gikk på da.. takk for svar :-)

Skrevet

Body shop har en e-vitamin spray som du kan spraye i ansiktet som gjør at sminka sitter bedre.

Skrevet

Det eneste jeg kan si er at jeg anbefaler Lipfinity til leppestift og Kanebo 38° som mascara, de er suverene produkter!

Skrevet
TIPS!  

Bruk lite eller ingen sminke under øynene. Det har det med å komme tårer på en sånn dag og da behøver man ikke bry seg om at øyensminken skal renne.

eller bruk vannfast mascara :wink:

Skrevet

eller bruk vannfast mascara :wink:

Det må man såklart OGSÅ!

Skrevet

men da er det bare å legge under øynene også da, det renner jo ikke hvis man har vannfast mascara??

Skrevet

Clarins har vannfast kajal som du kan bruke under øynene (langs vipperoten, funker ikke på våtkanten).

Skrevet

Øyenskygge og kajalstift renner likevel.

Skrevet

Den vannfaste renner IKKE :) Den overlever ALT. Shiseido har en kjempegod vannfast mascara som forlenger. Den heter Distinguish.

Skrevet
Den vannfaste renner IKKE :) Den overlever ALT.

Jeg har desverre opplevd noe helt annet med vannfaste maskaraer, så prøv iallfall ut på forhånd den man har planer om å bruke i bryllupet!

Skrevet

Jeg snakket om den vannfaste kajalen til Clarins, ikke om mascaraen.

Shiseido Distinguish bruker jeg fast, og den overlever trening der jeg svetter skikkelig, dusjen etterpå (men ikke om du gnir deg i øynene, da drysser den bort).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...