Gå til innhold

Eneste single i vennegjengen. Føler meg ensom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det suger. Føler meg veldig ensom nå som min bestevenn har fått seg kjæreste. Vi var de to single i vennegjengen og det var oss to mot verden. Det er som om vennskapet får en annen dynamikk når den ene finner seg en partner. Føler meg veldig som Bare Bea som venter på det siste kakestykket. Det er leit ass....

Flere som føler på dette?

Anonymkode: 61449...00a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjenner meg veldig igjen. Kjipt, men man får bare takle det best mulig.

Skrevet

Gå på 2 tinderdater om dagen i en uke!

Skrevet
14 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Gjør virkelig folk sånt? 

Det høres jo bare helt galemathias ut. 

• Liker 2
Skrevet

Har heldigvis single venninner. Forstår dog at det er kjipt å være den eneste single i venninnegjengen. 

Anonymkode: 4853d...895

Skrevet

Ja, det er ganske vanlig. Selv om man fortsatt er venner/venninner, så får jo den som ikke er singel lenger mindre tid. Og hvis det blir veldig seriøst, og kanskje etterhvert barn, så er det mange man ikke ser mye til lenger. Enkelte trekker seg også helt bort, fordi de føler de har nok med sitt (jobb, barn, familie osv.). Men man må bare gjøre det beste ut av det, for de aller fleste finner seg partnere etterhvert som de blir eldre. Da er det kjipt å stå igjen som den eneste, men da må man sørge for å holde seg selv i aktivitet. Delta på foreninger, jobb frivillig osv. Slik at du unngår å bli sittende igjen å sture. 

Anonymkode: 1f58d...56a

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det suger. Føler meg veldig ensom nå som min bestevenn har fått seg kjæreste. Vi var de to single i vennegjengen og det var oss to mot verden. Det er som om vennskapet får en annen dynamikk når den ene finner seg en partner. Føler meg veldig som Bare Bea som venter på det siste kakestykket. Det er leit ass....

Skjønner hva du mener.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan bli tøff overgang når den gode vennen ikke bruker så mye tid på venner lenger....noen bryter helt...når forholdet tar slutt så tar de plutselig kontakt selv om det har gått kanskje 1 år eller mer...

• Liker 2
Skrevet

Jepp, kjenner meg igjen. Jeg var evig singel til jeg var helt oppunder 33, så jeg har maaaange år som eneste single i flokken bak meg. Det var temmelig sårt, når "alle" kjøpte hus, stasjonsvogn, fikk barn, hage, hund, osv, og jeg satt der aleine i blokkleiligheten min år etter år etter år.... 

Anonymkode: f0906...eb2

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Er dritkjipt. Begynner å bli ganske flaut og skamfullt også. 

Anonymkode: 4f3ad...5cb

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg igjen. Eneste uten barn og kjæreste. Til og med var det ensomt når jeg var sammen med eksen min og alle andre hadde barn. 

To tips: bli glad i å være i ditt eget selskap og ikke sett deg på bakbeina. Inviter de ut og ikke gi opp. 

Anonymkode: 50a87...a9a

Skrevet
6 timer siden, Arcturus skrev:

Gjør virkelig folk sånt? 

Det høres jo bare helt galemathias ut. 

Hvorfor? Åpenbart ikke middag og blomster da. Men bare en kaffe eller kort tur

Uansett var poenget å føre inn på riktig retning, tror ikke at TS vil gå så langt

Skrevet
23 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg har faktisk vært på en del tinderdates opp i gjennom. Konkluderte med at tinder ikke var noe for meg.

Jeg har kanskje vært den personen som virkelig har vært i gamet å prøvd å finne en. Likevell sitter jeg igjen som den single. Mulig jeg har en forbannelse over meg. 

Godt å se jeg ikke er den eneste!!! 🙋🏻

Ts

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp. Er dritkjipt. Begynner å bli ganske flaut og skamfullt også. 

Anonymkode: 4f3ad...5cb

Herregud ..hva som er galt med å være singel ? de fleste er jo med en partner de egentlig ikke liker engang ..de er bare med noen for å være sammen med noen. Aldri hørt på makan for en holdning ? er man ikke verdt noen som singel lengre nå?

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har faktisk vært på en del tinderdates opp i gjennom. Konkluderte med at tinder ikke var noe for meg.

Jeg har kanskje vært den personen som virkelig har vært i gamet å prøvd å finne en. Likevell sitter jeg igjen som den single. Mulig jeg har en forbannelse over meg. 

Ts

Spørs om du er kvinne eller mann ...for menn i Norge er det ganske vanlig å være singel. Det er liksom så få single kvinner å velge mellom at det nok er mer vanlig. Kvinnfolk som ikke finner noen men innerst inne vil må være sykt kresne da det er drøssevis av mannfolk å velge mellom iforhold andelen kvinner. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes egentlig det er litt trist at dette er så synlig i en vennegjeng, men det er vel en del personer som endrer seg vesentlig når de har kommet inn i et forhold. Jeg har nettopp blitt kjent med en person der jeg hadde en kort samtale med henne med en annen. I løpet av denne samtalen tok hun vel opp kjæresten hennes rundt fem forskjellige ganger. Hun er en hyggelig person, men i alle dager... En annen venninne jeg har nevner samboeren sin bare i bisetninger. Det synes jeg er veldig greit. 

Anonymkode: 47922...366

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Forbannelse ja. Og snåsamannen har pensjonert seg. Så da er du nok fucked

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Xcase33 skrev:

Herregud ..hva som er galt med å være singel ? de fleste er jo med en partner de egentlig ikke liker engang ..de er bare med noen for å være sammen med noen. 

Keep telling yourself that

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke i noen religions øyne :)

Anonymkode: 1f58d...56a

Skrevet
5 hours ago, Sykkelkopp said:

Keep telling yourself that

Ja kan du underbygge noe mer enn som så eller er det bare HEELLT tanketomt ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...