Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

leser i avisa at man bruker over 1 mill på klær i løpet av året som vistnok skal tilsvare 22000 i året..

jeg tror med sikkerhet at jeg trekker det snittet ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si....Jeg handler ikke ofte, men gjerne litt dyrere klær, men 22000 høres litt mye ut, sånn umiddelbart. Hvis det derimot inkluderer sko, og treningsklær/sko, er det kanskje ikke så mye?

Gjest Rimfrost
Skrevet

Jeg kjøper klær kanskje 3 ganger i året. Så jeg trekker snittet ned ja! Når man er fatttig student som sliter med å få råd til å ta lappen blir det sånn. :wink:

Skrevet

Kommer på langt nær i nærheten av det der, ikke engang i år som jeg stort sett må ha det meste nytt pga Grete Roede-kur i høst...

Skrevet

Det er ikke ofte jeg har råd til klær så jeg er laaaangt i fra og bruke så mye.

Gjest Étoile
Skrevet

22 000 i året blir ca 1800 i måneden, hvis sko er innbakt i det beløpet tror jeg ikke jeg ligger så langt unna. Bruker alt for mye penger på klær.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg trekker virkelig det snittet ned. :wink:

Gjest Aurélie
Skrevet

Handler nok klær for minimum 2000 kr i måneden, hender jeg er oppe på 5000 også, sko, undertøy og vesker inkludert. Sportsklær/utstyr kjøper jeg også endel av, da jeg holder på med flere forskjellige aktiviteter, og utgiftene til dette går inn under det ordinære klesbudskjettet.

Gjest Daniella_
Skrevet

Fra 2000 og oppover.

Jeg bruker for mye på klær...

Gjest Anonymous
Skrevet

Under 500 kr per mnd, de fleste mnd ingenting i det hele tatt.

Skrevet

bruker nok 1800kr på klær i mnd, ofte mer..

Skrevet

Jeg trekker også opplagt snittet ned. (Skulle nok gjerne brukt mer .. men det kommer ofte langt ned på prioriteringslisten) ...

Skrevet

Jeg aner ikke hvor mye jeg bruker på klær. Liker egentlig ikke å shoppe, så det begrenser seg selv.

Men når feriepengene kommer inn på konto svir jeg ofte av 4-5000 på sommerklær og ved juletiden blir det ofte det samme i vinterklær. Ellers i året blir det mest impulskjøp og småtterier.

Tipper at det går med ca 15000 på et år.

Skrevet

Jeg trekker helt klart snittet ned. Jeg handler klær kanskje 3-4 ganger i året, men kjøper en del når jeg først gjør det da. For meg er 22 000 kr på klær i året ganske bortkastet, bruker det heller på andre ting.

Skrevet

Veldig opp og ned - noen ganger lite, noen ganger mye.

Jeg er mer opptatt av å ta vare på de klærne jeg har - skifter når jeg kommer hjem fra jobb - henger de opp etter at jeg har brukt dem. På den måten så holder klærne seg fine lenger.

Dessuten kjøper jeg sjeldent typisk moteklær - jeg har min egen stil - klassiske, fine klær (i mine øyne :wink: ) - dermed så går de sjeldent utav moten.

Har aldri sett vitsen med å ha 40 par sko stående - når man bare bruker en brøkdel av dem - derfor har jeg kun sko jeg bruker ofte.

Vesker er det litt verre med - har endel av dem stående :oops:

Ellers så prioriterer jeg så mye annet før nye klær i hytt og vær - bl.a huset og barna - og hunden :ler: (iflg. mannen så bruker jeg mer penger på hunden enn på resten av familien tilsammen - utenom meg :wink: ) - men det er slik menn ser på oss, tror jeg ... Mannen min leste artikkelen og ringte meg med en gang og sa at "nå står det svart på hvitt .... bla, bla, bla..." - tror menn automatisk mener at kvinner bruker altfor mye penger på altfor mye klær som vi gjerne ikke bruker ... Men det stemmer ikke iflg. meg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis begrepet klær inkluderer sko/undertøy og annet tilbehør ligger jeg på mellom 2000-4000 pr. mnd.

Skrevet

Jeg bruker altfor mye penger på "velværeting", som klær, sko, kosmetikk osv. Men jeg bruker nok ikke så mye som 22000 kr (tror/håper jeg :oops: ).

Skrevet

Sånn gjennomsnittlig bruker jeg sikkert 500kr i mnd,.. Handler mye noen få ganger i året, og så kjøper jeg litt topper og undertøy nå og da utenom.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg bruker i hvertfall 4000 kroner i måneden på klær og sko.

Skrevet

Trekker helt klart snittet ned, ja! :P

Tipper jeg ligger på under 500 pr. mnd. Skulle gjerne handlet mye mer, men det er alltid andre ting som må prioriteres, sukk! :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...