AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Del Skrevet 19. oktober 2017 Jeg har en kollega på jobben som ved flere anledninger har utlevert seg til meg om ganske personlige ting angående sitt privatliv, spesielt når hun har vært litt påvirket av alkohol.. Vi er i 30 årene og møtes på felles arrangementer med jevne mellomrom, tror dere hun liker meg? Anonymkode: 0b3e2...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #2 Del Skrevet 19. oktober 2017 Nei, man er ikke forelska i noen fordi man deler ting om privatlivet sitt. Med mennesker man omgås ofte er det naturlig at man har en høyere tillitt til enn de man omgås sjeldent. Dere ser hverandre ofte på jobb, og alle vet vel at under ruspåvirket tilstand så er det lettere å snakke om ting ukritisk uten å tenke på hva den andre måtte tenke om det eller at man kanskje skulle holdt det for seg selv. Da bare snakker man om det man har på hjertet. Anonymkode: b303c...cc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Del Skrevet 19. oktober 2017 Det er jo vanlig og slik man gjør fordi man har tillit til hverandre, et par glass vin osv. Det er ikke et frieri, TS...🙄 Anonymkode: 578b6...07a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Del Skrevet 26. oktober 2017 Kollegaen din ser tydeligvis på deg som en venn, mer enn du ser på ham/henne som venn. Anonymkode: a7acd...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå