Gjest lilletroll Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Er stadig på leting etter presangen med stor P, og lurer på hva er den beste gaven du har GITT noengang, og hvem var det til??
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 Da jeg flyttet sammen med min kjære hadde jeg lyst til å kjøpte noe morsomt til han. Han er stor fotballfan så jeg fant caps og skjerf til laget hans og han ble veldig fornøyd
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Det må ha vært et titteskap jeg laget til mamma. Hadde holdt på med det i en evighet og laget alt for hånd. Hun er av typen som kjøper det hun ønsker seg og i tillegg er hun fryktelig kresen når det gjelder både ting til hjemmet og klær. Det eneste som går an å gi henne er personlige og hjemmelagede ting egentlig. Da hun åpnet pakken var jeg sikkert 10 ganger mer spent enn henne . Og titteskapet har fått hedersplass.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. januar 2005 #4 Skrevet 23. januar 2005 Reise til barndomsbyen til mamma. Hun fikk det i 50-årsgave. Hun hadde pratet om å dra dit i mange år, men det kom alltid noe i veien.
Gjest Hel Skrevet 23. januar 2005 #5 Skrevet 23. januar 2005 Da jeg flyttet sammen med min kjære hadde jeg lyst til å kjøpte noe morsomt til han. Han er stor fotballfan så jeg fant caps og skjerf til laget hans og han ble veldig fornøyd Samme her. Kjøpte en caps til (baseball)laget til kjæresten min som han hadde hatt lyst på i evigheter. Utenom det har jeg kjøpt en del DVD box sets han har hatt veldig lyst på.
Maya22 Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har ikke gitt gaven ennå for jeg har ikke gjort den ferdig. Planen er at mamma skal få den til sin 60 årsdag. Jeg holder på å skrive en roman som bygger på oppveksten hennes. Den utspiller seg fra 1966 og fremover. Et veldig interessant prosjekt,siden den bygger på faktiske hendelser. Har lært enormt masse om min mor i forbindelse med boka. Planen er i første rekke å få den i bokform til 60 års dagen hennes,men det hadde også vært utrolig morro å få gitt den ut.
Gjest Ninakanin Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har gitt flere fine gaver - Tur til Machester for å se United spille. Typen min er kjempe-fan... - Lurte ham til å tro jeg ikke hadde noen penger til gave, så da vi hadde spist middag på en fin plass, gav jeg ham nøkkelkortet til buisness-class hotellrommet som jeg hadde rigget til med roser og stearinlys tidligere på dagen Åh det er masse andre ting også, men nå er jeg så trøtt at jeg ikke kommer påååå noeee...
Miss Marple Skrevet 27. januar 2005 #8 Skrevet 27. januar 2005 Jeg gav mannen min en playmoskute i morgengave, og den ble han kjempe fornøyd med, snakker om den enda. Historien bak er da han var liten sparte han penger i det uendlige for å få kjøpe en slik skute (som koster ganske mye), men da dagen kom og han gikk stolt ned til lekebutikken så han en fjernstyrt bil han heller vil ha, og kjøpte den. Men den fjernstyrte bilen gikk i stykker en uke etterpå og han angret noe sinnsykt på at han kjøpte bilen i stedetfor skuta. Og han fikk aldri, mens han var barn da, spart opp nok penger igjen til å kjøpte skuta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå