AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #61 Skrevet 19. oktober 2017 Hadde en litt vill periode da jeg var tenåring og hadde ti ons på relativt kort tid. Fikk meg kjæreste etterhvert, og nå tenker jeg bare mer og mer hva faen i helvete det var jeg tenkte med før Anonymkode: 4bbdf...d45
Kragebein Skrevet 19. oktober 2017 #62 Skrevet 19. oktober 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, mod
Elghund Skrevet 19. oktober 2017 #63 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg har hatt noen hyggelige og enjoyable ons'er, et par wtf og noen som funka til sitt bruk - å få meg litt ut av huet.
bortebra Skrevet 19. oktober 2017 #64 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg dreiv mest på med det i begynnelsen av ehm den seksuelle karrieren. Og ofte så blei det jo en gjentakende affære, så da kan det ikke ha vært så ille. Jeg har ikke hatt det på ei stund nå, liker å vente, men hadde en helt super opplevelse for et par år sia. Vi bare forsto hverandre veldig godt. Og var begge to helt himmelfalne etterpå, lå og stirra i taket og var sånn "er det mulig at det kunne være så bra første gangen?" Han var bare på jobbreise her, så det ble med den ene gangen. Men wow, for en gang!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #65 Skrevet 19. oktober 2017 Da jeg var ung hadde jeg omtrent 40 ons og jeg vil si de alle fleste av disse var bra og kanskje 10 var helt fantastiske. Kanskje er de som kun har hatt dårlige ons ikke særlig flinke på å lese mennesker. Eller kanskje har jeg hatt flaks. Har jo ikke ligget med "hvem som helst" heller, men en hyggelig fyr som jeg har snakket med, ofte hele kvelden, og deretter blitt med eller tatt med hjem. Den dårligste sexen jeg har hatt er forøvrig med en kjæreste jeg hadde tidlig i 20-årene. Anonymkode: 0711f...98e 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #66 Skrevet 19. oktober 2017 MIn erfaring er at kvinner har i snitt mye, mye mer erfaring seksuelt enn menn innen de når 30årene. Mye av dette kommer fra ONS, tinder osv. Ikke at det er noe galt. Anonymkode: bf0dd...881
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #67 Skrevet 19. oktober 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: 4 hours ago, Walkingdead said: Har så mange menn problemer med dette egentlig? Jeg tror ikke jeg kjenner noen som har det. En del KG-menn har det, ihvertfall. Anonymkode: 9a8f7...d73 Hva er det KG-menn ikke har problemer med da? Anonymkode: 732f2...f8c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #68 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg har hatt to forhold, og datet/styret med 3/4 stk over lengre tid. Resten er ons (ikke alle ble til slutt ons da, hadde sex gjentatte ganger med enkelte av de), og har hatt sammenlagt rundt 20-25 partnere. Så en del ons, med andre ord. Ser ingenting galt i galt i at en kvinne også kan kose seg som singel Anonymkode: 32698...258
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2017 #69 Skrevet 20. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt to forhold, og datet/styret med 3/4 stk over lengre tid. Resten er ons (ikke alle ble til slutt ons da, hadde sex gjentatte ganger med enkelte av de), og har hatt sammenlagt rundt 20-25 partnere. Så en del ons, med andre ord. Ser ingenting galt i galt i at en kvinne også kan kose seg som singel Anonymkode: 32698...258 Den er grei. Men så mange,og alt var gode opplevelser?
Gjest Rosetelys Skrevet 20. oktober 2017 #70 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg har hatt en. Syns ikke noe om det. Og jeg er så konservativ at jeg mener folk, både kvinner og menn, burde holde antall partnere så lavt som mulig. Nå som jeg er singel går jeg heller uten sex enn å ligge rundt, selv om det ikke mangler på muligheter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå