AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #41 Skrevet 19. oktober 2017 Selvfølgelig er det greit. Hvorfor skulle det ikke det?! MÅ man legge masse tid og følelser (og evn utnyttede følelser og knust hjerte og psykiske problemer) i et knull? Må man ofre alt det for å ha sex? NOPE. Alle mine one night stands har vært hyggelige. Såklart et par med keitete og dårlig sex som jeg har tenkt var bortkasta, men det var jo hyggelig før og etter og man vet jo ikke akuratt på forhånd om sexen blir bra eller ikke heller. 4 one night stands er ikke mange. Har venninder som har hatt både 30 og 100. Selv ligger jeg på rundt 12 ca. Og mange av de resterende har blitt fler-night stands så de er ikke medregna. Anonymkode: 17a1a...b68 1
Sh999 Skrevet 19. oktober 2017 #42 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, NotNaomi skrev: Men har det gitt deg noe? Det ga meg noe der og da ja, ellers hadde jeg ikke gjort det. Jeg har aldri gått derfra med en dårlig følelse, eller fått forhåpninger om noe mer enn det det var. 2
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #43 Skrevet 19. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det greit. Hvorfor skulle det ikke det?! MÅ man legge masse tid og følelser (og evn utnyttede følelser og knust hjerte og psykiske problemer) i et knull? Må man ofre alt det for å ha sex? NOPE. Alle mine one night stands har vært hyggelige. Såklart et par med keitete og dårlig sex som jeg har tenkt var bortkasta, men det var jo hyggelig før og etter og man vet jo ikke akuratt på forhånd om sexen blir bra eller ikke heller. 4 one night stands er ikke mange. Har venninder som har hatt både 30 og 100. Selv ligger jeg på rundt 12 ca. Og mange av de resterende har blitt fler-night stands så de er ikke medregna. Anonymkode: 17a1a...b68 Det er ikke så selvfølgelig om en ser hva damer skriver her. Men helt ok at noen syns det er ok! Men så mange som ikke syns da. Så hvorfor gjør en det? Du har sikkert ikke ikke svar,og jeg krever det ikke av deg altså :-) jeg bare undres.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #44 Skrevet 19. oktober 2017 52 minutter siden, NotNaomi skrev: Hva har sex med ons å gjøre sånn sett?? Damer kan elske sex med en kjæreste (her er jeg ),men ikke med hvemsomhelst. Det er en viss forskjell :-) Tror ikke du skjønte det innlegget du siterte. Det er jo akkurat det som ble sagt. Anonymkode: 950a5...31e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #45 Skrevet 19. oktober 2017 31 minutter siden, NotNaomi skrev: Det er ikke så selvfølgelig om en ser hva damer skriver her. Men helt ok at noen syns det er ok! Men så mange som ikke syns da. Så hvorfor gjør en det? Du har sikkert ikke ikke svar,og jeg krever det ikke av deg altså :-) jeg bare undres. Har egentlig inntrykk av at det er flest menn som ikke syntes det er greit at damer har one night stand, og det er jo en del av kvinneundertrykkelsen som regjerer . De damene som selv ikke ville hatt one night stand bryr seg ikke så mye om andre har det. Anonymkode: 17a1a...b68 3
Gjest Husmusa70 Skrevet 19. oktober 2017 #46 Skrevet 19. oktober 2017 Fungerer dårlig for meg. Hvis jeg ikke liker personen veldig godt, blir det dårlig sex, og hvis jeg liker han veldig godt blir det god sex, men da vil jeg se han igjen...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #47 Skrevet 19. oktober 2017 14 minutter siden, NotNaomi skrev: Så hvorfor gjør en det? Du har sikkert ikke ikke svar,og jeg krever det ikke av deg altså :-) jeg bare undres. Sikkert en million grunner men kan svare for meg selv: det var bare en konsekvens av å bli med noen jeg var interessert i hjem, som bare så et ligg i meg. Senere fordi at jeg ikke trodde jeg var god nok som kjæreste for noen som helst, pga av det første der, og fordi noen av de mennene behandlet meg som en billig hore når de traff meg igjen. F.eks ved å late som de ikke kjente meg/overse meg eller ved å demonstrativt flørte med andre damer rett foran meg for å gni det skikkelig inn. Noe som fikk meg til å føle meg helt verdiløs. Aldri mer. Anonymkode: 131a7...a55 1
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #48 Skrevet 19. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert en million grunner men kan svare for meg selv: det var bare en konsekvens av å bli med noen jeg var interessert i hjem, som bare så et ligg i meg. Senere fordi at jeg ikke trodde jeg var god nok som kjæreste for noen som helst, pga av det første der, og fordi noen av de mennene behandlet meg som en billig hore når de traff meg igjen. F.eks ved å late som de ikke kjente meg/overse meg eller ved å demonstrativt flørte med andre damer rett foran meg for å gni det skikkelig inn. Noe som fikk meg til å føle meg helt verdiløs. Aldri mer. Anonymkode: 131a7...a55 :-(
Gjest Ingenting2 Skrevet 19. oktober 2017 #49 Skrevet 19. oktober 2017 Det er et snev av fordommer bak denne tråden. Ærlig talt. Kunne ikke falt meg inn å ha en ons, selv om jeg kapret meg en kjæreste på den måten en gang i tiden. Måten denne tråden legges opp får meg til å tenke at kvinner, som en homogen gruppe, skal fremstilles som hodeløse høns uten selvrespekt, meninger og lyster. Sånn bortsett fra trådstarter selv da, med glorien på.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #50 Skrevet 19. oktober 2017 5 minutter siden, canacas skrev: Det er et snev av fordommer bak denne tråden. Ærlig talt. Kunne ikke falt meg inn å ha en ons, selv om jeg kapret meg en kjæreste på den måten en gang i tiden. Måten denne tråden legges opp får meg til å tenke at kvinner, som en homogen gruppe, skal fremstilles som hodeløse høns uten selvrespekt, meninger og lyster. Sånn bortsett fra trådstarter selv da, med glorien på. Slutshaming. Det er mye fordommer mot jenter som har ONS. Men aldri menn. Anonymkode: 950a5...31e 4
Gjest Walkingdead Skrevet 19. oktober 2017 #51 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Har hatt en del. De fleste har vært kjipe så jeg har tenkt så ¨ååååå hvorfor gadd jeg det her, igjen??? Men jeg har hatt to som var KNALL. En gutt, og en jente. Nå tror jeg ikke det blir noen flere ons på meg. Endret 19. oktober 2017 av Walkingdead
Gjest Walkingdead Skrevet 19. oktober 2017 #52 Skrevet 19. oktober 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig inntrykk av at det er flest menn som ikke syntes det er greit at damer har one night stand, og det er jo en del av kvinneundertrykkelsen som regjerer . De damene som selv ikke ville hatt one night stand bryr seg ikke så mye om andre har det. Anonymkode: 17a1a...b68 Har så mange menn problemer med dette egentlig? Jeg tror ikke jeg kjenner noen som har det.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #53 Skrevet 19. oktober 2017 35 minutes ago, Walkingdead said: Har så mange menn problemer med dette egentlig? Jeg tror ikke jeg kjenner noen som har det. En del KG-menn har det, ihvertfall. Anonymkode: 9a8f7...d73 3
Gjest Walkingdead Skrevet 19. oktober 2017 #54 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En del KG-menn har det, ihvertfall. Anonymkode: 9a8f7...d73 Da får de slite med det selv, stakkars.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #55 Skrevet 19. oktober 2017 2 hours ago, NotNaomi said: Det er ikke så selvfølgelig om en ser hva damer skriver her. Men helt ok at noen syns det er ok! Men så mange som ikke syns da. Så hvorfor gjør en det? Du har sikkert ikke ikke svar,og jeg krever det ikke av deg altså :-) jeg bare undres. Intens seksuell tiltrekning + alkohol og jeg er sjanseløs. Anonymkode: 732f2...f8c 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #56 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slutshaming. Det er mye fordommer mot jenter som har ONS. Men aldri menn. Anonymkode: 950a5...31e Pleier ikke være kvinner som slutshamer. Men menn. Og gjerne de de har hatt sex med selv, helt uavhengig av hvor mange dama egentlig har ligget med. Anonymkode: 131a7...a55 2
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #57 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, canacas skrev: Det er et snev av fordommer bak denne tråden. Ærlig talt. Kunne ikke falt meg inn å ha en ons, selv om jeg kapret meg en kjæreste på den måten en gang i tiden. Måten denne tråden legges opp får meg til å tenke at kvinner, som en homogen gruppe, skal fremstilles som hodeløse høns uten selvrespekt, meninger og lyster. Sånn bortsett fra trådstarter selv da, med glorien på. Les hva jeg skriver. Har jeg glorie ??
Gjest Rosetelys Skrevet 19. oktober 2017 #58 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) 1 time siden, canacas skrev: Det er et snev av fordommer bak denne tråden. Ærlig talt. Kunne ikke falt meg inn å ha en ons, selv om jeg kapret meg en kjæreste på den måten en gang i tiden. Måten denne tråden legges opp får meg til å tenke at kvinner, som en homogen gruppe, skal fremstilles som hodeløse høns uten selvrespekt, meninger og lyster. Sånn bortsett fra trådstarter selv da, med glorien på. Hvis dere ble kjærester er det vel per definisjon ikke et one night stand? Jeg regner med dere hadde sex etter at dere ble kjærester og, ikke bare en gang før? Endret 19. oktober 2017 av Rosetelys
Gjest Ingenting2 Skrevet 19. oktober 2017 #59 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, Rosetelys skrev: Hvis dere ble kjærester er det vel per definisjon ikke et one night stand? Jeg regner med dere hadde sex etter at dere ble kjærester og, ikke bare en gang før? Haha, godt poeng. Men det var en ons. Det tok noen dager før jeg bestemte meg for å ta kontakt. Måtte faktisk lete litt for å finne han. Så jeg vil kalle det en ons. Vi inngikk ikke noe kyskhetsløfte, for å si det sånn.... Ser poenget ja
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #60 Skrevet 19. oktober 2017 3 timer siden, NotNaomi skrev: Men har det gitt deg noe? Ja, sex:)! Ikke all sex var bra og da blir d litt sånn " hoff kan han ikke bare komme seg ut", eller "bli nå ferdig så jeg kan gå hjem". Har aldri opplevd noe negativt de gangene jeg har hatt den. En han ombestemte vi oss og gikk på gatekjøkken og spiste burger og lo av oss selv. Anonymkode: 086a7...433
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå