AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #21 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Dumme valg? Ok. Der avslører du jo noe :-) det er dumt? Ja jeg avslører at det er veldig dumt og burde unngås! Har følt meg ekkel og brukt etter ons. Har heldigvis hatt kjæreste i flere år nå og det er mye bedre. Men skjønner at folk kan gjøre det når de er single Anonymkode: eb86e...a44
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #22 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Hvorfor skulle ikke sex gitt kvinner noe? Kvinner er også seksuelle vesener. De får orgasme akkurat som menn. Noen håper på mer, andre håper at det ble med den natten. Folk er forskjellig. Jeg får inntrykk av at kvinner føler det meningsløst. Av å lese her. Noen har ok opplevelser. Flertallet ikke. Ha med deg øynene.
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #23 Skrevet 19. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg avslører at det er veldig dumt og burde unngås! Har følt meg ekkel og brukt etter ons. Har heldigvis hatt kjæreste i flere år nå og det er mye bedre. Men skjønner at folk kan gjøre det når de er single Anonymkode: eb86e...a44 Takk for ærlig svar! :-)
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #24 Skrevet 19. oktober 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er bare menn som driver med sånt... Anonymkode: 37e6e...cd0 Det handler ikke om "å drive med". Det handler om hva det gir en.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #25 Skrevet 19. oktober 2017 For noen er det ok, og andre ikke. Er ikke noe fasitsvar på det. For meg er det ikke ok, da jeg ikke finner det opphissende med bruk og kast, men legger litt mer i det. Anonymkode: 312ea...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #26 Skrevet 19. oktober 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Hvorfor skulle ikke sex gitt kvinner noe? Kvinner er også seksuelle vesener. De får orgasme akkurat som menn. Noen håper på mer, andre håper at det ble med den natten. Folk er forskjellig. Ingen som sier at sex ikke gir kvinner noe. Bare at premissene for sex har mye å si og kanskje mer for kvinner enn menn. Påstand: ONS er kanskje den minst hensiktsmessige rammen rundt sex for kvinner flest. Kanskje egentlig hakket verre enn prostitusjon der en i det minste sitter igjen med noen kroner. Anonymkode: 131a7...a55 1
WubWub Skrevet 19. oktober 2017 #27 Skrevet 19. oktober 2017 6 minutter siden, NotNaomi skrev: Jeg får inntrykk av at kvinner føler det meningsløst. Av å lese her. Noen har ok opplevelser. Flertallet ikke. Ha med deg øynene. Så du tror at de fleste kvinner foretrekker leve i sølibat når de er single? Over flere år mens de venter på den rette?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #28 Skrevet 19. oktober 2017 Gir ingen ting. Det føles helt dritt å kaste bort sex på et dårlig ligg. De få ONS’ene jeg har hatt har vært latterlig dårlig sex. Anonymkode: 950a5...31e 1
WubWub Skrevet 19. oktober 2017 #29 Skrevet 19. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen som sier at sex ikke gir kvinner noe. Bare at premissene for sex har mye å si og kanskje mer for kvinner enn menn. Påstand: ONS er kanskje den minst hensiktsmessige rammen rundt sex for kvinner flest. Kanskje egentlig hakket verre enn prostitusjon der en i det minste sitter igjen med noen kroner. Anonymkode: 131a7...a55 NotNaomi hevdet akkurat dette - at "kvinner flest syntes sex når man er singel er meningsløst"
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #30 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Så du tror at de fleste kvinner foretrekker leve i sølibat når de er single? Over flere år mens de venter på den rette? Nei. Jeg tror ikke det. Men det er jo ikke dermed sagt at de liker ons? Er det?
WubWub Skrevet 19. oktober 2017 #31 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Nei. Jeg tror ikke det. Men det er jo ikke dermed sagt at de liker ons? Er det? Nei men det betyr jo at de får et behov dekket og da er det jo ikke meningsløst.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #32 Skrevet 19. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som sier at sex ikke gir kvinner noe. Bare at premissene for sex har mye å si og kanskje mer for kvinner enn menn. Påstand: ONS er kanskje den minst hensiktsmessige rammen rundt sex for kvinner flest. Kanskje egentlig hakket verre enn prostitusjon der en i det minste sitter igjen med noen kroner. Anonymkode: 131a7...a55 Så sant! Anonymkode: 950a5...31e
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #33 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: NotNaomi hevdet akkurat dette - at "kvinner flest syntes sex når man er singel er meningsløst" Jeg hevder ikke. Jeg leser hva som blir skrevet her jeg . Les tråden "din verste ons ". Jeg har lest den.
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #34 Skrevet 19. oktober 2017 Nei. De får aldeles ikke et behov dekket alltid.
WubWub Skrevet 19. oktober 2017 #35 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Jeg hevder ikke. Jeg leser hva som blir skrevet her jeg . Les tråden "din verste ons ". Jeg har lest den. Så om noen lager en tråd "ditt verste kjærlighetsforhold" og mange svarer med negative opplevelser de har hatt med exer så tolker man dette som at forhold er en uting som ikke er okay? Litt av en vinkling!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #36 Skrevet 19. oktober 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: NotNaomi hevdet akkurat dette - at "kvinner flest syntes sex når man er singel er meningsløst" Det er ikke det samme som å si at sex ikke gir kvinner noe, bare at sølibat kan være et bedre onde enn ONS, når man ikke har partner. Anonymkode: 131a7...a55
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #37 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Så om noen lager en tråd "ditt verste kjærlighetsforhold" og mange svarer med negative opplevelser de har hatt med exer så tolker man dette som at forhold er en uting som ikke er okay? Litt av en vinkling! Du. Jeg spør! Jeg tok til etterretning det mange beskrev. Slapp nå av. Dette er et relevant spørsmål av det jeg leser her.
WubWub Skrevet 19. oktober 2017 #38 Skrevet 19. oktober 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Du. Jeg spør! Jeg tok til etterretning det mange beskrev. Slapp nå av. Dette er et relevant spørsmål av det jeg leser her. Norske kvinner hadde ikke ligget på verdenstoppen i antall ONS med mindre de fikk noe ut av det. Ren og skjær logikk. Og selvfølgelig er det ok å utfolde seg seksuelt om man ønsker det. Til tross for at noen på KG sier at det ikke er greit så betyr ikke det at det er en sannhet. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #39 Skrevet 19. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som sier at sex ikke gir kvinner noe. Bare at premissene for sex har mye å si og kanskje mer for kvinner enn menn. Påstand: ONS er kanskje den minst hensiktsmessige rammen rundt sex for kvinner flest. Kanskje egentlig hakket verre enn prostitusjon der en i det minste sitter igjen med noen kroner. Anonymkode: 131a7...a55 Hva har sex med ons å gjøre sånn sett?? Damer kan elske sex med en kjæreste (her er jeg ),men ikke med hvemsomhelst. Det er en viss forskjell :-)
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2017 #40 Skrevet 19. oktober 2017 10 minutter siden, WubWub skrev: Så du tror at de fleste kvinner foretrekker leve i sølibat når de er single? Over flere år mens de venter på den rette? Jeg tror ingenting jeg. Jeg ser bare hva som blir skrever her. Det gjorde at jeg stilte spørsmål.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå