Gå til innhold

One night stand og kvinner.

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

Er det ok for oss damer?

Ser og leser her og der,og et fåtall syns det er ok?

Har hatt mine. Et par fine og morsomme. Sånn at jeg kan smile av dem. Hva med dere?

Jeg har ikke hatt mer enn fire,og to er som beskrevet . To er "hva faen??"

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAr aldri hatt noe ONS , da jeg har kun vært i faste forhold, før min nåværende mann:) Syns ONS er tull og kaste bort noe så fint som sex bort på en random fyr:)  

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke vært ok? Rart spørsmål. 

• Liker 3
Skrevet

Hatt To.En av dem hadde jeg den beste sexen i mitt liv med.

:rodme:

Anonymkode: 61a32...7cd

Gjest NotNaomi
Skrevet
13 minutter siden, WubWub skrev:

Hvorfor skulle det ikke vært ok? Rart spørsmål. 

Nei,det er ikke rart! Noen her påsto at ons ikke gir kvinner noe.

Så da tenkte jeg : har vedkommende rett? Jeg tenker over svar og meninger her Wub Wub.

Gjest NotNaomi
Skrevet
19 minutter siden, Anciol skrev:

HAr aldri hatt noe ONS , da jeg har kun vært i faste forhold, før min nåværende mann:) Syns ONS er tull og kaste bort noe så fint som sex bort på en random fyr:)  

Den er grei :-)

Skrevet

Jeg har hatt noen ONS i mine singel perioder før, jeg ser ingen problemer med det.

Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Nei,det er ikke rart! Noen her påsto at ons ikke gir kvinner noe.

Så da tenkte jeg : har vedkommende rett? Jeg tenker over svar og meninger her Wub Wub.

Jeg syntes det er rart å spørre om det er greit å ha frivillig sex. Vi har ingen lover imot dette i Norge. Faktisk ligger Norge på verdenstoppen når det kommer til ONS. Har du lyst har du lov, vi lever ikke under et presteregime som straffer mennesker som utfolder seg. 

For å svare på spørsmålet ditt ; Så lenge begge er over seksuell lavalder og begge samtykker så er det helt ok.

Skrevet

Har hatt flere ons da jeg var singel, men det har i 90% av tilfellene vært dårlig sex😂 tror det er bedre for menn å ha ons, fordi det er lettere for dem å komme liksom. Mange gutter som kun tenker på egen nytelse på ons. Foretrekker derfor sex i et forhold.

Anonymkode: eb86e...a44

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, Sh999 skrev:

Jeg har hatt noen ONS i mine singel perioder før, jeg ser ingen problemer med det.

Men har det gitt deg noe? 

Skrevet

Nei det er bare menn som driver med sånt... :laugh:

Anonymkode: 37e6e...cd0

• Liker 4
Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt flere ons da jeg var singel, men det har i 90% av tilfellene vært dårlig sex😂 tror det er bedre for menn å ha ons, fordi det er lettere for dem å komme liksom. Mange gutter som kun tenker på egen nytelse på ons. Foretrekker derfor sex i et forhold.

Nettopp. Så det er ikke verdt det sånn egentlig? 

Gjest NotNaomi
Skrevet
7 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg syntes det er rart å spørre om det er greit å ha frivillig sex. Vi har ingen lover imot dette i Norge. Faktisk ligger Norge på verdenstoppen når det kommer til ONS. Har du lyst har du lov, vi lever ikke under et presteregime som straffer mennesker som utfolder seg. 

For å svare på spørsmålet ditt ; Så lenge begge er over seksuell lavalder og begge samtykker så er det helt ok.

Det handler ikke om det. Det handler om det gir damer noe. En påsto her at det ikke gjorde. At en ofte gjorde i håp om noe mer. Jeg tok det svaret til etteretning og spør?

Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Men har det gitt deg noe? 

Aldri. Jeg hater å ha sex med folk jeg ikke er interessert i: de skjems jeg over etterpå, og de jeg er interessert i vil jeg jo ha et forhold med og blir bare innmari lei meg av at de bare så sex i meg. I tillegg er sex med fremmede dårligere enn sex enn i forhold. 

Anonymkode: 131a7...a55

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Klart det er ok. Du har ikke hatt mer enn fire. Det er ikke mye en gang :) Så du kan være ærlig om det også.  Like ok for damer som for menn. Damer er også kåte. Jeg kan aldri si antall ons til noen :fnise:

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri. Jeg hater å ha sex med folk jeg ikke er interessert i: de skjems jeg over etterpå, og de jeg er interessert i vil jeg jo ha et forhold med og blir bare innmari lei meg av at de bare så sex i meg. I tillegg er sex med fremmede dårligere enn sex enn i forhold. 

Anonymkode: 131a7...a55

Du er ærlig. Det trengs! Så var det å vente på de like ærlige da.

Skrevet
12 minutter siden, NotNaomi skrev:

Nettopp. Så det er ikke verdt det sånn egentlig? 

Nei, men det hender man tar dumme valg når man er full og kåt😂 

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Klart det er ok. Du har ikke hatt mer enn fire. Det er ikke mye en gang :) Så du kan være ærlig om det også.  Like ok for damer som for menn. Damer er også kåte. Jeg kan aldri si antall ons til noen :fnise:

Syns fire er nok jeg. Frister ikke mer. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det hender man tar dumme valg når man er full og kåt😂 

Dumme valg? Ok. Der avslører du jo noe :-) det er dumt?

Skrevet
10 minutter siden, NotNaomi skrev:

Det handler ikke om det. Det handler om det gir damer noe. En påsto her at det ikke gjorde. At en ofte gjorde i håp om noe mer. Jeg tok det svaret til etteretning og spør?

Hvorfor skulle ikke sex gitt kvinner noe? Kvinner er også seksuelle vesener. De får orgasme akkurat som menn. 

Noen håper på mer, andre håper at det ble med den natten. Folk er forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...