AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Skrevet 19. oktober 2017 Det er fire dager til jeg er fire dager før IKM. Jeg vil teste NÅ, men det er så unødvendig dyrt å skulle teste så mange ganger før, og i tillegg så vil den vel ikke slå ut enda? Eller vil den det? Er det noe jeg kan kjenne allerede nå? Kan man få symptomer en uke etter EL? Jeg tror ikke dagene kan gå noe saktere...! Anonymkode: 4f2c0...97f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg ville smurt meg med tålmodighet og sett om mensen kommer. Det er håpløst kjedelig, men hold ut ;-) Krysser fingra! Anonymkode: 598e6...ef1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville smurt meg med tålmodighet og sett om mensen kommer. Det er håpløst kjedelig, men hold ut ;-) Krysser fingra! Anonymkode: 598e6...ef1 Åh, men det er jo over en UKE til...! Hvorfor må tiden fly bortsett fra når man venter på noe? Anonymkode: 4f2c0...97f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åh, men det er jo over en UKE til...! Hvorfor må tiden fly bortsett fra når man venter på noe? Anonymkode: 4f2c0...97f Kjenner den følelsen der, føles som en eeeevighet. Selv er jeg akkurat i disse dagene inne i siste runde med prøving, blir jeg ikke gravid denne gangen blir det laparoskopi nummer to på under et år grunnet infertilitet. Du kan tro jeg gleder meg til å vente to uker på TR/å kunne teste... Not! Håper det går veien for dere! Anonymkode: 598e6...ef1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #5 Skrevet 19. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fire dager til jeg er fire dager før IKM. Jeg vil teste NÅ, men det er så unødvendig dyrt å skulle teste så mange ganger før, og i tillegg så vil den vel ikke slå ut enda? Eller vil den det? Er det noe jeg kan kjenne allerede nå? Kan man få symptomer en uke etter EL? Jeg tror ikke dagene kan gå noe saktere...! Anonymkode: 4f2c0...97f Helt umulig for oss å si om den slår ut nå om du er gravid. Og om den ikke slår ut så kan du jo ikke utelukke graviditet siden det er såpass tidlig. Så ta deg en joggetur og smør deg med litt mer tålmodighet. Anonymkode: a54c2...3af
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #6 Skrevet 19. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner den følelsen der, føles som en eeeevighet. Selv er jeg akkurat i disse dagene inne i siste runde med prøving, blir jeg ikke gravid denne gangen blir det laparoskopi nummer to på under et år grunnet infertilitet. Du kan tro jeg gleder meg til å vente to uker på TR/å kunne teste... Not! Håper det går veien for dere! Anonymkode: 598e6...ef1 Tusen takk, og masse lykke til til dere også. Det er ikke noe gøy med all denne ventingen, men hvis du har et helt år bak deg så har du ventet lenger enn meg. Lykke til! <3 Anonymkode: 4f2c0...97f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #7 Skrevet 19. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt umulig for oss å si om den slår ut nå om du er gravid. Og om den ikke slår ut så kan du jo ikke utelukke graviditet siden det er såpass tidlig. Så ta deg en joggetur og smør deg med litt mer tålmodighet. Anonymkode: a54c2...3af Jeg kommer ikke til å utelukke den, men jeg har så lyst til å finne ut om den er positiv. Jeg har allerede tatt en joggetur i dag, vært på jobb, skrubbet ned kjøkkenet, gått gjennom mine fire (!) graviditetsapper et utall ganger, samt mange innlegg her på KG og nå sitter jeg og tvinner tommeltotter. Anonymkode: 4f2c0...97f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #8 Skrevet 20. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, og masse lykke til til dere også. Det er ikke noe gøy med all denne ventingen, men hvis du har et helt år bak deg så har du ventet lenger enn meg. Lykke til! <3 Anonymkode: 4f2c0...97f Prøvd i snart 3 år, så har tvinnet nok tommeltotter kan du si... Men ventetiden er ikke noe mindre kjip selv om man ikke har prøvd så lenge ;-) Men nå er det noen dager mindre venting på oss! Anonymkode: 598e6...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå