AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Skrevet 19. oktober 2017 Hei Jeg ser etter en god fuktighetskrem som ikke koster så mye. Huden min er sensitiv og dehydrert. Jeg har også litt uren hud. Er det noen som har forslag til produkter som kan passe? (som ikke inneholder kokosolje). Den må også passe fint å gå med både under og uten sminke. Anonymkode: b1b8b...b93
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 Trengte det samme nylig, og kjøpte den nye Vicky 89 minerals som reklameres for nå på tv, passer perfekt til slik hud og tilstand tror jeg Anonymkode: b35a0...e9a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg bruker Whamisa Water Cream, og er superfornøyd! Den gir masse fukt fra aloe vera, og tørrhetsrynkene mine forsvinner. 👍 Jeg har sensitiv hud som lett blir rød, men den tåler jeg fint. Anonymkode: 920a2...4cc
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har flere ganger slitt hardt med veldig tørr og flassende ansiktshud på vinterstid, og sliter generelt med dårlig hud. Jeg prøvde en drøss fuktighetskremer som hadde 0 effekt, huden bare flasset av. Så tipset en venninne meg om "Ultrabland Facial Cleanser" fra Lush, en krem av honning og rosevann. Den funker som bare det, hele problemet var løst. Husker ikke hva den koster da. Anonymkode: f1945...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå