Gjest Dame 35 Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Hei!! Bladde litt i ellos katalogen her om dagen. Ser vist ut til at tights er på vei inn igjen for fult til sommern. Nå heter det vist leggings..... (til stor glede for min kommende mann, he he he). Mener det er jo kjempe bra at vi kvinner virkelig skal få kunne kle oso som Kvinner og vise våre former..... Tigts er jo også veldig deilig å gå med! Klem Dame 35
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 Det har jo vært in en stund, da... I hvertfall siste året. Selv om det viser former, er det ikke noe særlig fint. Til nød med en kort kjole eller skjørt, men ellers? No thanks! :-?
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Jeg personlig hadde ikke lest i Ellos katalogen for å finne ut hvordan moten er/blir fremover
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #5 Skrevet 23. januar 2005 Ehm' date=' jeg hadde nok ikke lest i Ellos-katalogen for å finne ut hva som er/blir in [/quote'] Skulle akkurat til å si det samme De fleste kvinner jeg ser i tights er de som overhodet ikke burde gå med slike plagg. Synes det er kvalmt.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #6 Skrevet 23. januar 2005 Kanskje de håper det har hold-inn effekt... Selv TRENER jeg i tights (løping eller sykling), men utover det---aldri i livet! Men hver sin smak.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #7 Skrevet 23. januar 2005 Kanskje de håper det har hold-inn effekt... De tror sikkert de ser dødslekre ut men har de sett seg selv bakfra? Neppe!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #8 Skrevet 23. januar 2005 Jeg personlig hadde ikke lest i Ellos katalogen for å finne ut hvordan moten er/blir fremover
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #9 Skrevet 23. januar 2005 De tror sikkert de ser dødslekre ut men har de sett seg selv bakfra? Neppe!! Herregud...hør på deg a! Hvordan ser du ut bakfra da???
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #10 Skrevet 23. januar 2005 Heisann!! Helt enig med tråd starter, tights er inmari godt å gå med. Bruker masse tights, spesielt om våren og sommeren. Har sikkert er lass av dem hjemmer etter at jeg gikk gravid med jenten min..... Sitter faktisk i tights akkurat nå. Ha en god dag
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #11 Skrevet 23. januar 2005 Fascinerende tråd. Selv om noen "aldri ville gått med noe bare fordi det var IN" så er de raske med å fortelle at Ellos ikke følger moter.. Dobbeltmoral er dobbelt så bra
Andrine22 Skrevet 23. januar 2005 #12 Skrevet 23. januar 2005 Fascinerende tråd. Selv om noen "aldri ville gått med noe bare fordi det var IN" så er de raske med å fortelle at Ellos ikke følger moter.. Dobbeltmoral er dobbelt så bra Selv vil jeg ikke bruke tights. Har også sett masse av det i Ellos katalogen! Jeg føler meg ikke vel med tights, og syns ikke det er noen fin mote. Det blir altfor 80- talls til meg. Er jo født på 80-tallet, og har sagt til meg selv at jeg ALDRI skal bruke noe 80- tallsmote- ever... Men tights er jo veldig behagelig da, kan jo kanskje bruke det som kosebukse i sofaen hjemme?
ashera Skrevet 23. januar 2005 #13 Skrevet 23. januar 2005 Er ferdig med åttitallet for lenge siden. Har ikke tightskropp heller nå. Ellers var det stor forskjell på tights og tights den gang - vanligste feilen var alt for tynt strikkede tights i lettfalmet sort. Tights må ha nok hold i stoffet og være fargeekte for å kunne brukes til noe som helst. Nei, trikot under beltestedet er for trening, gitt.
Saga Skrevet 30. januar 2005 #14 Skrevet 30. januar 2005 Hvis dere søker på fashionweek in London og de nye kolleksjonene fra designere som Cavaleri, Dior osv så er det faktisk mote med tights/strømper/strømpebukser og en lang genser over. Da mener jeg ikke knæsh blå nylon tights. Men det er jo bare å vente og se om det slår an eller ikke.
Litago Skrevet 30. januar 2005 #15 Skrevet 30. januar 2005 Tights under skjørt (av varierende lengder og stoffer) virker å være ganske hot i enkelte steder av verden i vinter. Eller ihvertfall vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå