Gå til innhold

Pologenser til dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i litt tynne pologensere til å bruke under tjukke strikkegensere? Jeg har sett på nettbutikkene til Lindex, Kappahl, Cubus m.fl, uten å finne den typen genser. 

Anonymkode: 48adc...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i en Cubus-butikk her i Bergen og kjøpte meg en klarrød ribbestrikket pologenser. Er både fin og god å ha på! Har ikke funnet denne i nettbutikken deres, så virker som om det er noen klær (også hos andre kjeder) som kun finnes i fysisk butikk og ikke på nettet.

Ellers har Lindex i alle fall tidligere sesonger brukt å ha tynne pologensere, så godt mulig at de kan ha noen varianter i butikk denne sesongen også.

Anonymkode: c88b2...f56

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i en Cubus-butikk her i Bergen og kjøpte meg en klarrød ribbestrikket pologenser. Er både fin og god å ha på! Har ikke funnet denne i nettbutikken deres, så virker som om det er noen klær (også hos andre kjeder) som kun finnes i fysisk butikk og ikke på nettet.

Ellers har Lindex i alle fall tidligere sesonger brukt å ha tynne pologensere, så godt mulig at de kan ha noen varianter i butikk denne sesongen også.

Kan ikke bruke ribbestrikket genser. De er for stramme til ei som ser ut som en bolle i medvind

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke bruke ribbestrikket genser. De er for stramme til ei som ser ut som en bolle i medvind

Ok, det visste jeg ikke.. Men som jeg nevnte tidligere i alle fall så har i alle fall Lindex tidligere sesonger brukt å ha helt enkle tynne pologensere som ikke er ribbestrikket eller noe.

Ellers ser jeg at H&M har diverse utvalg i pologensere:

http://www.hm.com/no/products/ladies/cardigans_jumpers/turtlenecks?gclid=EAIaIQobChMIq5_Ir8781gIVTV4ZCh0LZQoPEAAYASAAEgJKNvD_BwE&s_kwcid=AL!850!3!224694226253!b!!!!&ef_id=Weg5mwAAAGloCXxO:20171019114554:s

Skrevet

Er jo mye tynne gensere litt som singletter, men lange ermer så klart på cubus. Henger ved t-skjortene og singlettene. 

Anonymkode: 0baf1...6a5

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det visste jeg ikke.. Men som jeg nevnte tidligere i alle fall så har i alle fall Lindex tidligere sesonger brukt å ha helt enkle tynne pologensere som ikke er ribbestrikket eller noe.

Ellers ser jeg at H&M har diverse utvalg i pologensere:

http://www.hm.com/no/products/ladies/cardigans_jumpers/turtlenecks?gclid=EAIaIQobChMIq5_Ir8781gIVTV4ZCh0LZQoPEAAYASAAEgJKNvD_BwE&s_kwcid=AL!850!3!224694226253!b!!!!&ef_id=Weg5mwAAAGloCXxO:20171019114554:s

De var jo kjempefine. Tusen takk. Jeg kjenner ikke til alle nettbutikkene dessverre, men disse genserne skal jeg jammen ta en titt på :)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp tynne pologensere på hm og cubus. :)

Anonymkode: 5a770...a89

Skrevet

Og på Bik Bok! De var tynne, men ikke like tettsittende, men tror de fungerer til det formålet uansett. Alle veldig fine, behagelige og billige

Anonymkode: 5a770...a89

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Jeg skal ta meg en tur og kikke på disse som dere tipset om. Vanlige pologensere blir jo for varme og for klumpete til å ha under en tjukk strikkegenser :helen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...