Gå til innhold

Nå er jeg lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt over 5 år siden, mistet jeg mitt livs kjærlighet. Og det første året etterpå orket jeg ikke å date. Startet forsiktig etter det, men var ikke klar før 2 år etterpå. Så har jeg datet og datet de siste årene, og finner ingen. Finner flere jeg blir betatt av, men så med tid viser de seg fra en side jeg ikke liker. Men nå har jeg de 2 siste månedene datet en flott mann, som jeg virkelig liker. Og hva skjer, jo han fikk ett bra jobbtilbud på andre siden av landet, og skal flytte. Så det var slutten for oss. Kjenner jeg bare gir opp, det tok meg 4 år og finne denne mannen. Jeg orker ikke å date i 4 år til.

Anonymkode: b528b...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å date, fokuser på deg selv. Ikke jag etter å få en mann, de står i kø for å få deg uansett. Ta vare på deg og planlegg hvordan du kan gjøre livet ditt slik du ønsker det, med eller uten man.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aloe_Vera skrev:

Slutt å date, fokuser på deg selv. Ikke jag etter å få en mann, de står i kø for å få deg uansett. Ta vare på deg og planlegg hvordan du kan gjøre livet ditt slik du ønsker det, med eller uten man.

Hvilke menn står i kø?

Og jeg lever ett bra liv utenom, har en jobb jeg elsker, har venner, har hobbyer, har 2 barn. Jeg er 40 år, så de er ganske store og. Men jeg mangler mannen i mitt liv. Og føler at det er ganske vanskelig å finne han. Det er 10 år siden barnas far og jeg gikk fra hverandre. Har ikke bodd med en annen mann på de 10 årene. Savner det og ha noen, og ikke minst fysisk kontakt og nærhet. Og seriøse menn står virkelig ikke i kø. Menn som vil pule meg, ja de står i kø.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke menn står i kø?

Og jeg lever ett bra liv utenom, har en jobb jeg elsker, har venner, har hobbyer, har 2 barn. Jeg er 40 år, så de er ganske store og. Men jeg mangler mannen i mitt liv. Og føler at det er ganske vanskelig å finne han. Det er 10 år siden barnas far og jeg gikk fra hverandre. Har ikke bodd med en annen mann på de 10 årene. Savner det og ha noen, og ikke minst fysisk kontakt og nærhet. Og seriøse menn står virkelig ikke i kø. Menn som vil pule meg, ja de står i kø.

Hei. Hvis det er en liten trøst, så har jeg det akkurat som deg. Jeg begynner å komme meg videre etter et brudd for et år siden, og jeg merker at jeg ikke er klar for å date enda.. Har profil på match, men man kan jo miste motet aldeles der, bare tullinger som jeg ikke finner tiltrekkende på en plass, eller gjennomskuelig desperate. Er sjelden ute så jeg treffer ingen menn utenom heller. Jobber i et kvinnedominert yrke, så treffer ingen der heller.. Jeg merker at jeg blir oppriktig bekymret for at jeg skal ende opp alene (kanskje det er like greit) Opplever at jeg blir mer og mer selektiv/kresen med årene,og så jeg vet at det er så altfor mye som skal klaffe. Bare det å bli kjent med en ny kjennes stressende. Nei, jeg har gitt litt opp hele greia:angry:

Skrevet

Hvorfor så avhengig av en mann? Hva med å leve livet? Uten en mann vil du kunne gjøre nøyaktig som du vil hele tiden. Hvis du begynner å få det travelt med tanke på baby feks så skjønner jeg deg, men ikke stress så innmari med å Date hele tiden. Ta ting som det kommer. Livet er mer enn å bare ha en mann å dele dagene med

Anonymkode: a4e51...276

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så avhengig av en mann? Hva med å leve livet? Uten en mann vil du kunne gjøre nøyaktig som du vil hele tiden. Hvis du begynner å få det travelt med tanke på baby feks så skjønner jeg deg, men ikke stress så innmari med å Date hele tiden. Ta ting som det kommer. Livet er mer enn å bare ha en mann å dele dagene med

Anonymkode: a4e51...276

Har du lest det jeg har skrevet. Jeg er 40 år, har 2 barn. Så baby skal jeg ikke ha. Og jeg ønsker å ha en mann, hva er galt med det. Men avhengig er jeg langt i fra. Da jeg har bodd alene i 10 år, vært singel i 5 år. Hadde jeg vært avhengig av å ha en mann, så hadde jeg vært sammen med noen nå. Men jeg vil være sammen med en bra mann, og de dukker ikke ofte opp. Da gjør det og mer vondt å miste de.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Sh999 skrev:

Hei. Hvis det er en liten trøst, så har jeg det akkurat som deg. Jeg begynner å komme meg videre etter et brudd for et år siden, og jeg merker at jeg ikke er klar for å date enda.. Har profil på match, men man kan jo miste motet aldeles der, bare tullinger som jeg ikke finner tiltrekkende på en plass, eller gjennomskuelig desperate. Er sjelden ute så jeg treffer ingen menn utenom heller. Jobber i et kvinnedominert yrke, så treffer ingen der heller.. Jeg merker at jeg blir oppriktig bekymret for at jeg skal ende opp alene (kanskje det er like greit) Opplever at jeg blir mer og mer selektiv/kresen med årene,og så jeg vet at det er så altfor mye som skal klaffe. Bare det å bli kjent med en ny kjennes stressende. Nei, jeg har gitt litt opp hele greia:angry:

Hei. Håper du ikke gir opp før du starter da. Men er ikke lett nei, for det finnes mange raringer der ute. Jeg jobber og i ett kvinnedominert yrke. Og ikke går jeg på byen, så da blir det nettdating. Ønsker deg lykke til, og håper det dukker opp en.

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Håper du ikke gir opp før du starter da. Men er ikke lett nei, for det finnes mange raringer der ute. Jeg jobber og i ett kvinnedominert yrke. Og ikke går jeg på byen, så da blir det nettdating. Ønsker deg lykke til, og håper det dukker opp en.

Tusen takk ,og i like så;-)

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Sh999 skrev:

Tusen takk ,og i like så;-)

Takk :)

Skrevet

Det er ikke lett. Og spesielt ikke når man har barn og er låst til et sted. Det gir litt begrenset utvalg. Og jeg skjønner deg godt, jeg har følt for å gi opp hele prosjektet selv også, etter mye kortere tid. Men ikke gi opp helt da, det finnes mange flotte menn der ute! Her dukket det opp en akkurat i det jeg skulle til å slette alt av nettdatingprofiler for å ta en pause. Og det er riktig så lovende.:hjerte:

Krysser fingrene for at det dukker opp en ny for deg også snart!

• Liker 2
Skrevet

Du er veldig negativ så det er kanskje ikke så rart du ikke finner noen.

Anonymkode: d4c9a...1d4

Skrevet
4 timer siden, Engel skrev:

Det er ikke lett. Og spesielt ikke når man har barn og er låst til et sted. Det gir litt begrenset utvalg. Og jeg skjønner deg godt, jeg har følt for å gi opp hele prosjektet selv også, etter mye kortere tid. Men ikke gi opp helt da, det finnes mange flotte menn der ute! Her dukket det opp en akkurat i det jeg skulle til å slette alt av nettdatingprofiler for å ta en pause. Og det er riktig så lovende.:hjerte:

Krysser fingrene for at det dukker opp en ny for deg også snart!

Ja, det at man har barn begrenser litt. Tusen takk, skal nok ikke gi opp helt, men trenger nok en pause. Ønsker deg masse lykke til med han du har møtt.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig negativ så det er kanskje ikke så rart du ikke finner noen.

Anonymkode: d4c9a...1d4

Der kom den, ja.

Anonymkode: 7eef4...755

Skrevet

Vær en bra kvinne så de bra mennene får lyst på deg

Krake søker make.

Anonymkode: dbadf...8c4

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær en bra kvinne så de bra mennene får lyst på deg

Krake søker make.

Anonymkode: dbadf...8c4

Hadde det bare vært så enkelt. Jeg er en bra dame, det sier alle mine exer og, at jeg var en veldig bra kjæreste. Det betyr ikke at forhold og følelser kommer eller funker av den grunn. Men nå gjelder jo det samme for meg, jeg faller jo ikke for alle bra menn, det må være noe spesielt der.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare vært så enkelt. Jeg er en bra dame, det sier alle mine exer og, at jeg var en veldig bra kjæreste. Det betyr ikke at forhold og følelser kommer eller funker av den grunn. Men nå gjelder jo det samme for meg, jeg faller jo ikke for alle bra menn, det må være noe spesielt der.

mange kvinner går i fella og overanalyserer alt. Hva med å bare leve litt utenfor skallet? F.eks. ta initiativ først, ikke vente på fløtepusen i en hvit tesla?

Anonymkode: 49b0f...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...