Leila leila Skrevet 19. oktober 2017 #1 Del Skrevet 19. oktober 2017 Trenger en venn som kan snakke med meg. Jeg er en jente på 21 år, jeg har bodd i Norge i 3 år og kan ikke snakke så godt norsk . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omarel Skrevet 19. oktober 2017 #2 Del Skrevet 19. oktober 2017 11 timer siden, Leila leila skrev: Trenger en venn som kan snakke med meg. Jeg er en jente på 21 år, jeg har bodd i Norge i 3 år og kan ikke snakke så godt norsk . Feil sted å søke venner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Del Skrevet 19. oktober 2017 13 timer siden, Leila leila skrev: Trenger en venn som kan snakke med meg. Jeg er en jente på 21 år, jeg har bodd i Norge i 3 år og kan ikke snakke så godt norsk . Hei Om du skriver innlegg om det her http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ er det lettere å få svar Anonymkode: 6eacf...988 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå