Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På facebooken min dukker det opp reklame for disse produktene hele tiden.
Det er vistnok en koreansk BB Cream som kommer i en "pute" som man klapper på huden. Jeg synes videoene der modellene sminker seg gjør produktet så fristende! Det ser så bra ut! Har veldig lyst å prøve men synes alltid sånne "facebook reklamerte" produkter virker så tvilsomme.
Noen her inne som har prøvd dette?
Var det noe bra?

Her er forøvrig facebook siden deres: https://www.facebook.com/LavaArtNorge/
(Dette er ikke reklame, jeg er bare nysgjerrig. I fall det skulle være noe tvil.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt merke i et år nå og er veldig fornøyd :) De dekker det som trengs uten at det føles ut som at jeg har på meg en maske. Jeg har fått mindre kviser ved bruk og kviser forsvinner fortere. Jeg bruker den lyse og den mellombrune. 

Anonymkode: f7821...d75

Skrevet

Jeg prøvde den, men likte den ikke i det hele tatt. På meg så den veldig "sminket" ut, og kaket seg utover dagen. Gadd ikke bruke opp hele! (Den er visst ikke egentlig koreansk heller, hørte jeg etterpå.) Nå bruker jeg fra Aromatica i steden, ser mye mer naturlig ut!

Anonymkode: 02d68...aad

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg vurderer å prøve! Noen som vet hvilken farge jeg skal velge om jeg bruker medium beige i bare minerals?

Skrevet

Jeg har prøvd, og likte den veldig godt. Lett å legge, god for huden, ble ikke tørr, fikk ikke kviser, den klødde ikke og fin på. Men sinnsykt dyrt. Det er beregnet for en mnd bruk i hver pute, også får du nye automatisk i posten. Det virker ikke dyrt, men når jeg regnet på hva det kostet i året, meldte jeg meg ut.. 

Skrevet

Jeg er ganske mørk I huden, brukte nr 23 tror jeg på sommeren og den lysere på vinteren (21 tror jeg), men den lyseste var egentlig for lys for meg, og den mørke synes jeg ikke at jeg kunne legge lagvis uten at det syntes. 

Skrevet
På 12.1.2018 den 13.27, Blingblingtahei skrev:

Jeg er ganske mørk I huden, brukte nr 23 tror jeg på sommeren og den lysere på vinteren (21 tror jeg), men den lyseste var egentlig for lys for meg, og den mørke synes jeg ikke at jeg kunne legge lagvis uten at det syntes. 

Er Nr 23 veldig gul eller rosa? Jeg vil ha en som er ganske identisk som medium beige til bare minerals.

Skrevet

Hm nei, synes ikke de er overdrevet gule eller rosa egentlig, den mørkeste er kanskje noe gult I, men blir ikke oransje liksom, og du bestemmer selv hvor mye produkt du vil ha på :)

Skrevet

Da har jeg fått denne foundationen, i farge 23. Ikke sånn kjempeimponert egentlig. Resultatet ble veldig blankt, og ikke sånn glød-blankt, men mer rart egentlig. Og så smitter det av ut av en annen verden. Neh... blir tilbake til Bare Minerals altså.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har brukt denne fast i 4 månder nå og Elsker den! Jeg er en såkallet "sminkedukke" og liker litt god dekkevne likevell så varer faktisk en krukke ca 1 1/2 månden. Har hørt at du kan selv gå inn på nettbutikken å bestemme selv hvor ofte du ønsker å få tilsendt disse, så tror jeg skal gjøre det.

Jeg er nå 28 år og har fått små fine linjer i ansiktet da er det godt å tenke på at denne har såå mange gode ingredienser som pleier og fukter huden og ikke minst SPF 50! så denne bruker jeg hver dag med god samvittighet. Selv om det er mange gode produkter på markedet og sikkert de som har mye bedre dekkevnet så passet denne for meg som har ekstra tørr hud. Til vanlig gikk det et par timer og jeg kunne se foundation legge seg i linjene og jeg fikk tørre områder. Slik er det faktisk ikke med denne. Derfor anbefaler jeg denne til alle vennene mine 😄 

Anonymkode: f1348...a89

Skrevet

Anbefaler heller å finne cushion fra Sør-Korea, på e-bay for eksempel. Bedre enn Lava Art, billigere også.

Anonymkode: 7f373...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...