Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 skallage vafler fra ferdigpakke, men er ikke så glad i smør.. hva kan man egentlig erstatte smør med i grunn?om man kan da?
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 Smaksnøytral olje ala solsikkeolje eller rapsolje? men smaken kan bli litt tam... :-?
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Vafler uten smør tror jeg ikke smaker noe særlig.. Ville hatt rømme oppi, og kanskje litt olje. Smør jernet godt før du steker.
Vibs Skrevet 23. januar 2005 #4 Skrevet 23. januar 2005 Jeg bruker ikke smør i vafler eller til å ha på dem. Til å smøret jernet med kan du bruke olje (olivenolje, druekjerneolje osv).
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #5 Skrevet 23. januar 2005 Men i vafler fra pakke MÅ man tilsette fett, ellers henger de vel ikke sammen? Jeg pleier ikke å tilsette fett i vafler jeg lager selv.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #6 Skrevet 23. januar 2005 men olje er jo betydelig mer sunnere enn smør så hvorfor ikke prøve olje? det smaker ikke like ille heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå